تاریخ عرضه احتمالی Galaxy Z Fold 3 مشخص شد

یکشنبه 23 خرداد 1400 - 11:00
تاریخ عرضه احتمالی Galaxy Z Fold 3 مشخص شد

بر اساس شایعات منتشر شده قبلی، تولید انبود گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 3 از هفته گذشته آغاز شده و قرار بود که این گوشی در ماه جولای در بازار عرضه شود، اما بر اساس اطلاعات جدید، این گوشی در تاریخ 27 آگوست (5 شهریور) به همراه گوشی گلکسی Z Flip 3 عرضه خواهد شد. 

این اطلاعات، توسط افشاگر مشهور، آقای Jon Posser منتشر شده است. آقای Posser همچنین اعلام نموده که ساعت‌های جدید سامسونگ Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch Active4 پیش از گوشی‌های جدید و در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) معرفی خواهند شد. البته این افشاگر اعلام کرده که تاریخ‌های یاد شده، مربوط به معرفی محصولات جدید نبوده و در واقع تاریخی است که سامسونگ این محصولات را روانه بازار می‌کند.

با این که سامسونگ تا کنون در این باره اظهار نظر نکرده است، آقای Max Weinbach از وبسایت Android Police در یک توییت رمزآلود اشاره کرده که این شرکت کره‌ای، مدل‌های Galaxy Z Fold 3، Galaxy Z Flip 3، Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch Active4 را در تاریخ 3 آگوست (12 مرداد) عرضه خواهد کرد. 

در ماه مارس، افشاگر مشهور Ice Universe اعلام کرده بود که ساعت‌های گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 در سه‌ماهه ابتدایی سال 2021 عرضه می‌شوند، این یعنی تاریخ در بین ماه‌های آوریل و ژوئن؛ هر چند که با توجه به اطلاعات جدید به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ نخواهد داد.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد