رقبای جدید Galaxy Z Fold در راه‌اند

شنبه 21 فروردین 1400 - 11:00
رقبای جدید Galaxy Z Fold در راه‌اند

 

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی افشاگر مشهور شبکه اجتماعی Weibu، شرکت‌های Oppo و Vivo به زودی گوشی‌های تاشوی خود را معرفی خواهند کرد. به نظر می‌رسد این گوشی‌ها نیز همانند سامسونگ Galaxy Z Fold 2 با طراحی تاشوی داخلی همراه باشند.

گوشی تاشوی Oppo

ظاهراً این شرکت در حال توسعه دو مدل تاشو می‌باشد. یکی از این محصولات به نمایشگر داخلی 8 اینچی و دیگری به نمایشگر داخلی 7 اینچی مجهز خواهد بود. احتمالاً نسخه 7 اینچی پیش از نسخه بزرگ‌تر معرفی خواهد شد.

بر اساس اطلاعات موجود، یکی از این گوشی‌ها، با طراحی تاشو از بالا، مشابه با چیزی که در گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip دیده‌ایم، همراه خواهد بود.

Brian Shen، مدیر اجرایی شرکت اوپو در سال 2019 عکس‌هایی از نمونه اولیه یک گوشی تاشو را منتشر نموده بود. در همان زمان، عکس‌هایی از گوشی تاشوی برند iQ00 (زیرمجموعه شرکت ویوو) نیز منتشر شده بود.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Z Fold

سایر گوشی‌های تاشو که در سال 2021 معرفی خواهند شد

انتظار می‌رود که گوشی تاشوی Vivo به نمایشگر داخلی 8 اینچی و نمایشگر خارجی 6.5 اینچی مجهز باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، لولای به کار رفته در این گوشی طراحی چشم‌گیری داشته و احتمالاً این گوشی دوام بسیار بالایی خواهد داشت.

در حال حاضر اطلاعات مطمئنی درباره زمان معرفی این محصولات وجود نداشته و شایعات موجود، با یکدیگر در تضاد هستند. برخی منابع زمان معرفی گوشی‌های جدید را نیمه دوم سال، و برخی دیگر، سه‌ماهه ابتدایی سال 2021 اعلام کرده‌اند. هر دوی این محصولات احتمالاً به نمایشگر تاشوی سامسونگ مجهز خواهند بود.

شرکت شیائومی نیز به تازگی اولین گوشی تاشوی خود را با نام Mi Mix Fold معرفی کرده است. این گوشی نیز رو به داخل تا شده و با یک نمایشگر 8.01 اینچی داخلی و یک نمایشگر 6.52 اینچی بیرونی همراه است.

همچنین احتمال دارد گوگل نیز نسخه تاشوی پیکسل را تا انتهای سال جاری معرفی کند، شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل نیز ایده توسعه چنین محصولی را در نظر گرفته است.

بر اساس اخبار موجود، سامسونگ امسال 4 مدل تاشوی جدید معرفی خواهد کرد که یکی از آنها از 2 لولا بهره خواهد برد. این شرکت در طی هفته گذشته، قیمت مدل‌های گلکسی Z Fold 2 و گلکسی Z Flip 5G را به طور دائم کاهش داده تا بتواند فروش محصولات تاشوی خود را افزایش دهد.

 

 منبع: PhoneArena 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد