عرضه تبلت گلکسی Z Fold در سال 2022 مدل 5G 7

شنبه 28 فروردین 1400 - 11:00
عرضه تبلت گلکسی Z Fold در سال 2022 مدل 5G 7

سامسونگ دو سال پیش برای اولین بار با معرفی گوشی گلکسی Z Fold وارد بازار گوشی‌های تاشو شد. سبد محصولات تاشوی این شرکت در سال 2020 با معرفی گوشی Galaxy Z Flip تنوع بیشتری پیدا کرده و حالا به نظر می‌رسد که این غول کره‌ای، قصد دارد محصول تاشوی بعدی خود را در قالب یک تبلت، روانه بازار کند.

تبلت تاشوی سه‌گانه سامسونگ در اوایل سال 2022 معرفی خواهد شد

بر اساس شایعات جدید منتشر شده از سوی وبسایت GizmoChina، سامسونگ در حال توسعه یک تبلت پیشرفته با مکانیزم تاشوی سه‌گانه بوده و قصد دارد آن را در سه‌‌ماهه ابتدایی سال 2022 روانه بازار کند. احتمال دارد این تبلت در کنار پرچمداران سری گلکسی اس 22 معرفی گردد. این محصول احتمالاً با نام Galaxy Z Fold Tab در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و به مدل پیشرفته‌تری از شیشه UTG (شیشه فوق باریک سامسونگ) مجهز خواهد شد و در نتیجه امکان پشتیبانی از قلم S Pen را نیز خواهد داشت.

البته ممکن است تیزرهای تبلیغاتی این تبلت؛ ماه‌ها پیش از معرفی رسمی آن توسط سامسونگ، منتشر شود. در حال حاضر، اطلاعات چندانی درباره تبلت گلکسی زد فولد تب وجود ندارد، اما طبق رندرهای طراحی شده بر اساس پتنت ثبت شده سامسونگ در سال 2020، می‌توانیم تصوری حدودی از شکل و شمایل این محصول داشته باشیم.

تبلت سامسونگ Galaxy Z Fold Tab

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، شباهت بسیاری به Galaxy Z Fold 2 دارد، با این تفاوت که در این مدل، صفحه در دو نقطه تا می‌شود. در تصویر شاهد یک کیبورد کشویی نیز هستیم که البته بعید است در محصول نهایی چنین چیزی وجود داشته باشد.  

 

منبع: PhoneArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد