انتشار سیستم عامل هارمونی برای 100 مدل از محصولات هوآوی

پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 11:00
انتشار سیستم عامل هارمونی برای 100 مدل از محصولات هوآوی

 

هوآوی قصد دارد تا جایی که می‌تواند، بیشتر محصولات قدیمی خود را به سیستم عامل جدید Harmony OS به‌روزرسانی کند. البته در کنار این موضوع، محصولات جدید این شرکت از جمله سری جدید تبلت‌های MatePad به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل هارمونی روانه بازار می‌شوند. این غول چینی اعلام کرده که بیش از 100 مدل از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و صفحات هوشمند خود را به سیستم‌عامل هارمونی آپدیت خواهد کرد، این لیست حتی شامل محصولات قدیمی هوآوی نیز می‌باشد.

محصولاتی از جمله سری Mate 40 و Huawei P40 که با اندروید 10 روانه بازار شده بودند، و حتی محصولات بسیار قدیمی‌تر از جمله میت 9 و Huawei P10 که حدود 4 سال از عرضه آنها گذشته نیز سیستم عامل Harmony را دریافت خواهند کرد. 

سیستم عامل جدید هوآوی برای گوشی‌های سری Nova و برخی از گوشی‌های آنر که پیش از جدایی این شرکت از هوآوی عرضه شده نیز منتشر خواهد شد. 

البته عرضه این به‌روزرسانی برای تمام این محصولات قطعاً زمان‌بر خواهد بود. برخی مدل‌ها از جمله سری P40، Mate 30 ،Mate 40 و برخی از مدل‌های تبلت MatePad Pro در ماه ژوئن سیستم عامل هارمونی را دریافت می‌کنند. Mate XS و Mate 20 و بسیاری از مدل‌های سری Nova و تبلت‌های MatePad برای دریافت نسخه جدید باید تا سه‌ماهه سوم سال منتظر بمانند. سری Huawei P30، Mate 20X و Mate X در سه ‌ماهه پایانی سال نسخه جدید را دریافت خواهند کرد و مدل‌های قدیمی از جمله Mate 9 و P10 باید تا نیمه اول سال 2022 برای دریافت سیستم عامل جدید صبر کنند.

البته هوآوی به وبسایت Android Authority اعلام کرده که این برنامه مربوط به گوشی‌های بازار چین بوده و برنامه انتشار به‌روزرسانی هارمونی در بازارهای جهانی متعاقباً اعلام خواهد شد.

در هر صورت، این اقدام هوآوی بسیار بلندپروازانه بوده و باید ببینیم که این شرکت چگونه از پس آن برمی‌آید. 

منبع: Android Authority

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد