افشای مشخصات و چیپست احتمالی گوشی Honor 50

دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 11:00
افشای مشخصات و چیپست احتمالی گوشی Honor 50

 شرکت کوالکام، به تازگی یک چیپست جدید را از سری 7 اسنپدراگون معرفی نموده است، چیپست اسنپدراگون 780G که در واقع نسخه لایت چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 این شرکت محسوب می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت در حال توسعه یک نسخه ضعیف‌تر از این چیپست، با نام Snapdragon 775G می‌باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک افشاگر مشهور چینی، گوشی Honor 50 اولین موبایلی خواهد بود که با چیپست جدید روانه بازار می‌گردد.

گوشی آنر 50 نسخه معمولی از سری جدید محصولات برند آنر خواهد بود و در کنار آن، مدل‌های Honor 50 Pro و Honor 50 Pro Plus نیز با چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 معرفی خواهند شد. زمان دقیق رونمایی از این گوشی‌ها هنوز مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که گوشی‌های جدید، در ماه ژوئن معرفی شده و در ماه جولای سال جاری روانه بازار گردند.

از آنجایی که آنر در تولید این گوشی‌ها با شرکت آمریکایی کوالکام همکاری می‌کند، به نظر می‌رسد که محصولات جدید از سرویس‌های گوگل نیز بهره خواهند برد. این موضوع باعث می‌شود که شرکت آنر، پس از جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین و تحریم‌های اعمال شده علیه هوآوی، مجدداً به شکلی قدرتمند وارد بازار گوشی‌های هوشمند شود. 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد