گوشی آنر 5T Life معرفی شد

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 11:00
گوشی آنر 5T Life معرفی شد

 

آنر در سکوت خبری از گوشی جدید Honor 5T Life رونمایی کرد. این گوشی که نام آن را نسخه جوانان نیز می‌توان ترجمه کرد، روی وبسایت چین این شرکت قرار گرفته است.

گوشی آنر 5T Life

گوشی آنر 5 تی لایف به چیپست مدیاتک هلیو پی 35 مجهز بوده و از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد. حافظه داخلی برابر 128 گیگابایت است و از طریق درگاه هیبرید کارت حافظه، امکان ارتقاء حافظه تا 512 گیگابایت وجود دارد.

در جلوی گوشی شاهد نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رزولوشن +HD هستیم که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون بریدگی قطره‌ای آن قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت در قاب کناری گوشی با دکمه پاور ادغام شده است.

گوشی آنر 5 تی لایف

گوشی جدید آنر با 4 دوربین همراه است که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌باشد. یک فلش LED نیز این دوربین‌ها را همراهی می‌کند.

باتری به کار رفته در این مدل 5000 میلی‌آمپرساعتی بوده و از شارژ سریع 22.5 وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی آنر 5T Life با اندروید 10 و رابط کاربری Magic UI 4.0 و با پشتیبانی از Wi-Fi 802.11 b/g/n, Bluetooth 5.1, و جک 3.5 میلیمتری هدفون عرضه شده است.

گوشی آنر 5T Life با اندروید 10 و رابط کاربری Magic UI 4.0

گوشی آنر 5تی لایت مجهز به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی

این گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی و با قیمت حدود 200 دلار عرضه خواهد شد. اولین فروش ویژه آنر 5تی لایف در تاریخ 27 آوریل (هفته آینده) شروع می‌گردد. 

 

 

منبع: GSMARENA

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد