پرچمدار جدید Honor با چیپست اسنپدراگون و سرویس‌های گوگل

آداک 24 سه شنبه 26 اسفند 1399 - 11:00
پرچمدار جدید Honor با چیپست اسنپدراگون و سرویس‌های گوگل

 

بر اساس اخبار منتشر شده در نشریات چینی، احتمال دارد که شرکت آنر که حالا دیگر زیرمجموعه هوآوی محسوب نمی‌شود، در ماه جولای پرچمدار جدید خود را با چیپست اسنپدراگون 888 معرفی کند.

البته این خبر چندان تعجب برانگیز نیست، چرا که آقای George Zhao مدیر اجرایی آنر نیز پیشتر اعلام کرده بود این شرکت قصد دارد پرچمدارانی را جهت رقابت با اپل و هوآوی به بازار عرضه کند.

ظاهراً با فروش برند آنر، این شرکت دیگر مشمول تحریم‌های اعمال شده بر هوآوی نمی‌باشد. این شرکت مستقل، در ماه ژانویه قراردادهایی را با تأمین‌کنندگان مختلف از جمله کوالکام، سامسونگ، سونی، اینتل و AMD به امضاء رسانیده است. این شرکت همچنین در حال مذاکره با گوگل بوده تا اندروید را به گوشی‌های جدید خود بیاورد.

پرچمدار مجهز به اسنپدراگون 888 این شرکت، ظاهراً از گوشی‌های سری Magic بوده و مشخصاتی رده‌بالا خواهد داشت.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده، آنر قصد دارد در طول هر سال، دو پرچمدار جدید به بازار عرضه کند، درست مانند هوآوی که هر سال، دو پرچمدار از سری P و Mate معرفی می‌کند.

طبق اخبار منتشر شده در هفته گذشته، آنر همچنین قصد دارد یک گوشی تاشو در سال 2021 معرفی کند، این شرکت احتمالاً نمایشگر مورد نیاز برای این محصول را از سامسونگ خریداری خواهد کرد.

گوشی موبایل آنر V40

زمانی که آنر به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هوآوی شناخته می‌شد، تمرکز این شرکت بیشتر بر روی ارائه گوشی‌های اقتصادی با قیمت مناسب قرار داشت، اما حالا این روند تغییر کرده است. گوشی جدید مجهز به چیپست اسنپدراگون 888، اولین پرچمدار واقعی این شرکت خواهد بود، چرا که Honor V40 5G که به تازگی معرفی شده، با چیپست مدیاتک Dimensity 1000 همراه بود.

نسخه جهانی پرچمدار جدید آنر در اروپا عرضه خواهد شد و احتمالاً به نسخه رسمی اندروید گوگل مجهز خواهد بود. این به معنای آن است که گوشی جدید، تجربه‌ای کامل از اندروید را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

تولید چیپست اسنپدراگون 888 به دلیل کمبود قطعات، کاهش یافته و این موضوع ممکن است آنر را مجبور نماید تا عرضه پرچمدار جدید خود را به تعویق بیندازد. مدیر اجرایی این شرکت پیشتر نیز اعتراف کرده که شرکتش، تحت تأثیر کاهش تولید چیپست‌ها در جهان قرار گرفته است.

  

منبع: Phonearena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد