آنر اولین پرچمدار تاشوی خود را معرفی می‌کند

یکشنبه 9 خرداد 1400 - 10:00
آنر اولین پرچمدار تاشوی خود را معرفی می‌کند

گزارش جدید به دست آمده از سوی زنجیره تأمین صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند، چشم‌اندازی کلی از آینده گوشی‌های تاشو را نشان می‌دهد. البته احتمالاً جذاب‌ترین بخش این گزارش این است که شرکت Honor نیز در حال طراحی گوشی یک گوشی تاشو بوده که احتمالاً Honor Magic Fold نام خواهد داشت. 

گوشی تاشوی آنر از نمایشگرهای تولیدی شرکت‌های BOE و Visionox بهره برده و احتمالاً پیش از پایان سال 2021 در بازار عرضه خواهد شد.اما قبل از آن، انتظار می‌رود که شرکت‌های ویوو و شیائومی گوشی‌های تاشوی خود را با پنل UTG جدید سامسونگ عرضه نمایند. ظاهراً امسال موتورولا از غافله عقب مانده و در سال 2022، نسل جدید گوشی‌ تاشوی خود را با طراحی جدید معرفی خواهد کرد.

مسلماً پرچمدار سامسونگ، یعنی Galaxy Z Fold 3 امسال هم بهترین گوشی‌ تاشوی جهان خواهد بود و بر اساس برخی شایعات، سامسونگ موفق شده تا دوربین این گوشی را در زیر صفحه‌نمایش قرار دهد. سامسونگ همچنین برای اولین بار پولارایزر دایره‌ای را با یک فیلتر رنگ جایگزین کرده است؛ این موضوع باعث کاهش ضخامت، افزایش روشنایی و کاهش مصرف باتری گوشی جدید خواهد شد. احتمال پشتیبانی از قلم S Pen نیز در گلکسی زد فولد 3 وجود دارد. 

این گزارش در ادامه توضیح می‌دهد که پنل جدید به کار رفته در نسل سوم گلکسی Z Fold حدود 40% از پنل به کار رفته در Galaxy Z Fold 2 ضخامت بیشتری دارد، که البته این موضوع بیشتر به خاطر اضافه شدن Digitizer و لایه ضد ضربه جدید برای محافظت از صفحه‌نمایش است .

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد