احیای دوباره HTC با ارائه گوشی Wildfire E3

آداک 24 دوشنبه 25 اسفند 1399 - 11:00
احیای دوباره HTC با ارائه گوشی  Wildfire E3

 

گوشی جدید HTC Wildfire E3 با 4 گیگابایت رم و قیمت حدود 150 یورو در کشور روسیه عرضه شده است. این گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی در دسترس می‌باشد.

مشخصات گوشی HTC Wildfire E3

همانگونه که از نام آن مشخص است، گوشی وایلدفایر ای 3 به عنوان جایگزین گوشی Wildfire E2 که در بازار روسیه عرضه شده بود، معرفی شده است. حتی می‌توان بین این دو مدل، شباهت‌هایی نیز پیدا کرد. گوشی جدید Wildfire E3 به یک نمایشگر 6.51 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720p مجهز شده است. این نمایشگر شامل یک بریدگی قطره‌ای بوده که دوربین سلفی را در خود جای داده است.

گوشی موبایل اچ تی سی Wildfire E3

در پشت گوشی، شاهد یک ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی هستیم. علاوه بر این، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق، دوربین اصلی را همراهی می‌کنند. دوربین جلوی به کار رفته در این گوشی 13 مگاپیکسلی بوده و کاربران می‌توانند از آن برای گرفتن سلفی، تماس تصویری و ... استفاده کنند.

گوشی جدید HTC به چیپست مدیاتک Helio P22 و 4 گیگابایت رم مجهز شده است. امکان انتخاب میزان حافظه داخلی بین دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی وجود دارد. کاربران می‌توانند از طریق درگاه کارت حافظه Micro-SD میزان حافظه داخلی را ارتقاء دهند. یکی از مزایای اصلی HTC Wildfire E3، استفاده از اندروید خام بدون برنامه‌های اضافی در آن است. این گوشی با اندروید 10 به بازار عرضه شده است.

گوشی اچ تی سی Wildfire E3

HTC Wildfire E3 از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره برده و از شارژ 10 وات پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات این گوشی شامل پشتیبانی از دو سیم‌کارت، 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.2، درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری مخصوص هدفون، درگاه کارت حافظه، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و پشتیبانی از سیستم تشخیص چهره می‌باشد. بدنه این گوشی از جنس پلی‌کربنات بوده و ابعاد آن برابر 165.7x76.57x8 میلی‌متر و وزن آن برابر 186 گرم می‌باشد.

برند شرکت htc

در طی سال‌های اخیر و با رشد گسترده برندهای چینی، شرکت HTC سالهای سختی را پشت سر گذاشته و بخش گوشی‌های هوشمند آن، تقریباً به نابودی کشیده شده است. اما این شرکت قصد دارد با عرضه محصولات اقتصادی همچون Wildfire E مجدداً سهمی از این بازار رقابتی به دست آورد. 

  

منبع: Gizbot

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد