دستبند هوشمند هوآوی بند 6 به صورت رسمی معرفی شد

آداک 24 یکشنبه 15 فروردین 1400 - 16:00
دستبند هوشمند هوآوی بند 6 به صورت رسمی معرفی شد

 

ساعاتی پیش شرکت هوآوی از مچ‌بند هوشمند جدید خود یعنی هوآوی‌بند 6 رونمایی کرد. این مچ‌بند ابتدا در مالزی و با قیمت 53 دلار عرضه و به فروش خواهد رسید. 

مشخصات هوآوی‌بند 6

در ابتدا باید به نکته‌ای جالب در مورد نام‌گذاری این محصول اشاره کرد. نسخه قبلی این دستبند، Huawei Band 4 نام داشت و هوآوی از نام‌گذاری نسخه بعدی محصول به Huawei Band 5 خودداری کرده و تصمیم گرفت تا نام نسخه بعدی را Huawei Band 6 بگذارد.

این گجت پوشیدنی دارای صفحه نمایشی از جنس AMOLED است که دارای رزولوشن 196*368 پیکسلی می‌باشد. همچنین تراکم پیکسلی نمایشگر آن نیز 282 پیکسل در هر اینچ است.

طراحی هوآوی‌بند 6

هوآوی بیان داشت که نمایشگر این نسخه نسبت به نسخه قبلی حدود 1.5 برابر بزرگ‌تر شده است. در خصوص طراحی آن نیز باید اشاره کرد که یک دکمه فیزیکی در قسمت کناری آن قرار داده شده و از این بابت شبیه Watch Fit به نظر می‌رسد.

اندازه این دستبند هوشمند 43*25.410.99 میلی‌متر بوده که وزن آن بدون احتساب بند، فقط 18 گرم است.  

ویژگی‌های هوآوی بند 6

مشخصات و ویژگی‌های هوآوی‌بند 6

از ویژگی‌های این دستبند هوشمند می‌توان به اندازه‌گیری 24 ساعته ضربان قلب، پایش و بررسی وضعیت خواب، بررسی میزان اکسیژن خون و بررسی سطح استرس موجود در بدن فرد اشاره کرد. این مچ‌بند به حسگر SpO2 تجهیز شده ت میزان اکسیژن خون را مورد بررسی قرار دهد.

96 حالت تمرین ورزشی، بررسی چرخه قاعدگی در گوشی‌هایی که دارای سیستم‌عامل اندروید هستند (عدم پشتیبانی در iOS)، دستیار شخصی، اعلان‌های تماس، پیام، قابلیت عکس‌برداری با دوربین گوشی (گوشی‌های موبایل دارای EMUI 8.1 به بالا)، کنترل موسیقی در گوشی‌های دارای سیستم‌عامل iOS و سایر موارد از دیگر قابلیت‌های این دستبند هوشمند به شمار می‌رود.

در هوآوی‌بند 6 از سنسور شتاب‌سنج و ژیروسکوپ استفاده شده است. این مچ‌بند تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. در آخر نیز باید به باتری آن اشاره کرد که طول عمر آن بیش از 2 هفته بوده و در صورتی که 5 دقیقه شارژ شود می‌تواند تا حدود 2 روز کار کند.

هوآوی‌بند 6

 

منبع: Gizmochina

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد