احتمال معرفی گوشی هوآوی P50 در تاریخ 12 خرداد

شنبه 8 خرداد 1400 - 11:00
احتمال معرفی گوشی هوآوی P50 در تاریخ 12 خرداد

 

هوآوی در طی ماه‌های گذشته از تیزرهای مربوط به سیستم عامل اختصاصی خود، یعنی Harmony OS برای معرفی محصولات جدید استفاده کرده است. ابتدا ساعت هوشمند Huawei Watch 3، سپس قلم جدید M Pencil برای تبلت MatePad Pro 2 و حالا هم سری Huawei P50. تیزر جدید، دو برآمدگی دوربین را نشان می‌دهد که تصویر آن از زاویه پایین ثبت شده است.

این برآمدگی دوربین پیشتر نیز به دفعات در رندرها و تصاویر لو رفته از سری هوآوی پی 50 مشاهده شده است. بر اساس اطلاعات موجود، این برآمدگی‌ها محل قرارگیری حسگر 1 اینچی سونی IMX800 خواهند بود، هر چند که تحریم‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده و تأخیرهای به وجود آمده باعث شده تا حسگر جدید جذابیت روزهای ابتدایی معرفی خود را نداشته باشد.

احتمال معرفی گوشی Huawei P50 در 12 خرداد

به عنوان مثال، شرکت شارپ موفق شده تا پیش از هوآوی، گوشی جدید خود را با دوربین 1 اینچی معرفی کند. نکته دیگر آن که دوربین گوشی شارپ Aquos R6 با کمک لایکا (شریک دیرینه هوآوی) طراحی شده است. 

در هر حال، تاریخ تعیین شده در تمام تیزرها یکسان بوده و به 2 ژوئن (12 خرداد) اشاره دارد. هنوز مشخص نیست که هوآوی از سری P50 تنها به عنوان پلتفرمی برای معرفی سیستم عامل هارمونی استفاده خواهد کرد، و یا اینکه پرچمدار جدید این شرکت بالاخره در این تاریخ معرفی خواهد شد. 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد