رشد چشمگیر کاربران فعال در هوآوی اپ گالری

آداک 24 سه شنبه 12 اسفند 1399 - 14:00
رشد چشمگیر کاربران فعال در هوآوی اپ گالری

 

شرکت هوآوی اطلاعات مربوط به AppGallery (که به نوعی قلب اکوسیستم جدید این شرکت محسوب می‌شود) را منتشر نموده است. فروشگاه این شرکت چینی حالا بیش از 530 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد که این میزان در مقایسه با سال گذشته 83% افزایش را نشان می‌دهد. بدین ترتیب، در سال 2020 کاربران گوشی‌های هوآوی 384 میلیارد بار برنامه‌های مورد نیاز خود را از این پلتفرم دانلود و نصب کرده‌اند.

هوآوی اپ گالری

این آمار و ارقام، از سوی آقای Richard Yu مدیر اجرایی شرکت Huawei CBG منتشر شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی آقای Yu، در حال حاضر حدود 2.3 میلیون نفر توسعه‌دهنده ثبت شده در حال کار بر روی اپلیکیشن‌های موبایلی برای اپ گالری هستند. این تعداد 77% از تعداد توسعه‌دهندگان در سال 2019 بیشتر است.

هوآوی به صورت همزمان با توسعه‌دهندگان داخلی و بین‌المللی در حال همکاری بوده و در حال حاضر، AppGallery در 42 کشوری که در حال فعالیت است، بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد. Zhang Zhe مدیر شراکت‌های بین‌المللی این شرکت نیز اعلام کرده که تعداد برنامه‌های بهینه‌سازی شده برای هسته HMS هوآوی در طی سال گذشته دو برابر شده است.

برنامه هوآوی اپ گالری

با این حال، کمیت همه چیز نبوده و مشارکت توسعه‌دهندگان مختلف از سراسر جهان، نشان‌دهنده توانایی‌های هوآوی در گسترش نوآوری و ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد برای کاربران این شرکت است. 

 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد