معرفی هدست شیائومی ردمی AirDots 3

آداک 24 شنبه 9 اسفند 1399 - 11:00
معرفی هدست شیائومی ردمی AirDots 3

شیائومی از هدست جدید خود رونمایی کرد. این هدست که AirDots 3 نام دارد شباهت ظاهری بسیاری به نسل قبلی خود یعنی شیائومی AirDots 2 دارد اما با امکانات جدیدی همراه است.

این ایرباد در مراسم رونمایی شیائومی از گوشی ردمی K40 و چند محصول دیگر مانند لپ‌تاب ردمی بوک پرو، معرفی شد.

AirDots 2 سال قبل معرفی شد و شیائومی نسل سوم این هدست را جایگزین آن نمود. همانطور که در تصاویر می‌بینید از نظر ظاهری تفاوت آشکاری بین ایرباد نسل سوم و نسخه قبلی مشاهده نمی‌شود اما AirDots 3 عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. این ایرباد نوعی هدست بلوتوثی است که از فناوری استریو پشتیبانی می‌نماید.

هدست بی‌سیم ایرداتز 3 به تراشه QCC3040 مجهز است و از بلوتوث نسخه 5.2 بهره می‌برد که در نسل قبل آن از فناوری بلوتوث 5.0 استفاده شده بود. بنابراین با ارتقا بلوتوث به نسخه 5.2 انتظار می‌رود سرعت اتصال و انتقال اطلاعات در این ایرباد افزایش یافته و شاهد اتصال پایدارتری باشیم. ناگفته نماند که در این محصول از کدک‌های aptX جهت بهبود کیفیت صدا استفاده می‌شود.

 با شارژ کردن این هدست می‌توانید تا مدت 7 ساعت به صورت مدام موسیقی پخش نمایید که این میزان در صورت استفاده از جعبه شارژ (کیس) تا حدود 30 ساعت افزایش می‌یابد. این جعبه‌ها به یک باتری با ظرفیت 600 میلی‌آمپر-ساعتی مجهز شده‌اند.

از قابلیت‌های دیگر این ایرباد می‌توان به کنترل لمسی چندمنظوره، دستیار صورتی مخصوص شیائومی (XiaoAI) و همچنین وجود پنجره پاپ‌آپ سازگار با MIUI اشاره نمود. علاوه بر این با استفاده از این پنجره می‌توان میزان شارژ باتری یا دستگاه‌های متصل به ایرباد را مشاهده نمود. جعبه شارژ این هدست، قابلیت شارژ سریع را دارا می‌باشد و از درگاه USB-C پشتیانی می‌کند.

یکی از نقاط قوت AirDots 3، رتبه IPX7 آن است. این بدان معنی است که در مقابل گرد و غبار و جریان آب کم فشار مقاوم می‌باشد. این قابلیت از آن جهت مهم است که اگر منطقه مکانی شما رطوبت بالایی دارد یا در شرایط آب و هوایی بدی قرار دارید، سالم می‌ماند و نیازی نیست نگران خراب شدن آن باشید. نقطه قوت دیگر این محصول تکنولوژی کاهش صدای محیط است. با استفاده از این تکنولوژی، در هنگام صحبت کردن نویزها و صداهای غیرضروری محیط حذف شده تا کیفیت صدا و ارتباط شما بهتر شود.

ایرباد شیائومی در طی روزهای آتی یعنی از 4 مارس 2021 (14 اسفند ماه) با قیمت حدود 30 دلار و با رنگ‌های صورتی، سفید و مشکی به بازار جهانی عرضه خواهند شد.

 

منبع: Gizmochina

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد