تاریخ احتمالی رونمایی و عرضه آیفون 13

آداک 24 دوشنبه 11 اسفند 1399 - 11:00
تاریخ احتمالی رونمایی و عرضه آیفون 13

 

شاید به نظر برسد که آیفون 12 همین چند وقت پیش به بازار عرضه شده، اما اپل از همین حالا در حال توسعه آیفون 13 می‌باشد. این اطلاعاتی است که از زمان احتمالی عرضه آیفون 13 در اختیار داریم.

با این که تنها چند ماه از عرضه محصولات سری آیفون 12 گذشته است، اپل از همین حالا در حال توسعه پرچمدار بعدی خود، یعنی iPhone 13 (یا هر نام دیگری که این شرکت برای آن انتخاب کند)، می‌باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Ming-Chi Kuo، تحلیلگر محصولات اپل، انتظار می‌رود در نسل جدید نیز با 4 گوشی روبرو باشیم: آیفون 13، آیفون 13 مینی، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس. اما محصولات جدید اپل چه زمانی معرفی خواهند شد؟

گوشی موبایل آیفون 12 پرومکس

اپل تا کنون هیچ اطلاعاتی درباره معرفی احتمالی آیفون 13 منتشر ننموده است. اما بر اساس تاریخچه فعالیت‌های اپل، می‌توان تاریخ حدودی معرفی محصولات جدید این شرکت، و در ادامه تاریخ احتمالی عرضه آنها را پیش‌بینی کرد. با وجود این که در سال 2020، به واسطه همه‌گیری ویروس کرونا و تأخیر در زنجیره تولید، برنامه‌های این شرکت تغییر کرده و برای اولین بار در هشت سال گذشته، در ماه سپتامبر خبری از آیفون جدید نبود، انتظار می‌رود در سال 2021 اوضاع به روال سابق باز گردد.

در صورت صحت این اطلاعات، احتمالاً آیفون 13 در مراسمی در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

اپل معمولاً مراسم خود را در روزهای سه‌شنبه یا چهارشنبه برگزار می‌کند و عرضه آیفون‌ها حدود یک و نیم هفته پس از برگزاری مراسم آغاز می‌گردد. آیفون‌های جدید معمولاً در روز جمعه، هفته سوم ماه سپتامبر به بازار عرضه می‌شوند.

چند سال قبل، وبسایت CNet نظریه‌ای را مطرح کرده که بر اساس آن، زمان برگزاری مراسم اپل، با روز کارگر در ایالات متحده ارتباط دارد. طبق تقویم سال 2021، و قاعده روز کارگر، رویداد اپل برای رونمایی از آیفون 13 در تاریخ 8 سپتامبر (17 شهریور 1400) برگزار خواهد شد و عرضه این محصولات نیز از 17 سپتامبر (26 شهریور 1400) شروع می‌گردد.

تا وقتی که اپل زمان برگزاری مراسم خود را به صورت رسمی اعلام نکند، نمی‌توان نسبت به صحت این اطلاعات اطمینان کامل داشت، اما به صورت کلی تقریباً می‌توانید مطمئن باشید که آیفون‌های جدید در ماه سپتامبر سال 2021 (شهریور 1400) معرفی خواهند شد.

  

منبع: Cnet

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد