برآمدگی دوربین آیفون 13 بزرگتر خواهد بود

چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 11:00
برآمدگی دوربین آیفون 13 بزرگتر خواهد بود

 

جدیدترین شایعات مرتبط به سری iPhone 13، به ابعاد این گوشی‌ها مربوط است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی وبسایت MacRumors، ضخامت گوشی آیفون 13 برابر 7.55 میلیمتر خواهد بود، در حالی که ضخامت آیفون 12 برابر 7.4 میلیمتر می‌باشد. 

در تصویر پایین، تفاوت 0.15 میلیمتری بین این دو مدل به تصویر کشیده است، هر چند که بعید است که در استفاده روزمره متوجه تفاوت بین iPhone 12 و iPhone 13 بشوید، اما همین موضوع باعث خواهد شد که دیگر امکان استفاده از بسیاری از قاب‌ها و لوازم جانبی نسل فعلی، در گوشی‌های نسل بعد وجود نداشته باشد. 

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد تغییرات مهمتری را در برآمدگی و ماژول دوربین iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max اعمال کند. ماژول دوربین هر دوی این مدل‌ها ابعادی برابر با 36x37 میلیمتر خواهد داشت که نسبت به سری آیفون 12 پرو، به میزان قابل توجهی بزرگتر است. ماژول دوربین مدل معمولی آیفون 13 نیز ابعادی برابر 29x29 میلیمتر خواهد داشت که در مقایسه با ماژول 28x30 میلیمتر به کار رفته در آیفون 12، تفاوت چندانی ندارد.

برآمدگی دوربین iPhone 13

همچنین اعلام شده که میزان برآمدگی دوربین‌ها در سری iPhone 13 Pro نسبت به نسل فعلی افزایش خواهد داشت و از 1.5 - 1.7 میلیمتر به حدود 3.65 میلیمتر خواهد رسید. طبق شایعات منتشر شده در فضای اینترنت، اپل قصد دارد تا سیستم لرزشگیر Sensor-Shift خود را هم در دوربین اصلی و هم دوربین فوق عریض پرچمداران سری آیفون 13 پرو به کار بگیرد و به همین دلیل نیز میزان برآمدگی دوربین در مدل‌های جدید افزایش یافته است. 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد