عکس‌های لو رفته از هوآوی P50

آداک 24 سه شنبه 17 فروردین 1400 - 16:00
عکس‌های لو رفته از هوآوی P50

 

این دومین ‌باری است که رندرهای منتسب به گوشی هوآوی P50 منتشر می‌شوند. این تصاویر توسط Waqar Khan و بر اساس اطلاعات منتشر شده و شایعات موجود درباره این گوشی موبایل طراحی شده‌اند.

از نظر ظاهری نسخه P50 و P50 Pro شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. در پشت گوشی دو دایره بسیار بزرگ وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای دو لنز دوربین هستند. به احتمال خیلی زیاد نسخه P50 به دوربین‌های عریض، فوق عریض و تله فوتو (زوم غیر تلسکوپی) مجهز می‌شود. در مدل P50 Pro نیز دوربین‌های عریض، فوق عریض و پریسکوپی و در نهایت در نسخه P50 Pro Plus از دوربین‌های عریض، فوق عریض، پریسکوپی، تله فوتو و حسگر تشخیص عمق استفاده خواهد شد.

گوشی هوآوی مدل p50

در این سری از گوشی‌های هوآوی احتمال دارد که سنسور اصلی حداقل در دو مدل (به احتمال زیاد نسخه Pro و Pro Plus) از نوع Sony IMX800 استفاده شود. این حسگر 1 اینچی اولین سنسوری است که با این اندازه، در گوشی‌های هوشمند به کار می‌رود. سنسور IMX800 جایگزین IMX700 (مدل پیشین) می‌شود. ناگفته نماند که IMX700 در گوشی هوآوی P40 استفاده شده است.

رنگ‌بندی گوشی هوآوی مدل p50

بر اساس شایعات، سری P50 در چهار رنگ بژ، مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد. هرچند که هوآوی پی 50، قرار بود تا در ماه مارس عرضه شود اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و قرار است گوشی‌های جدید هوآوی در اواخر آوریل یا حوالی ماه‌های مه یا ژوئن راهی بازار شوند.

طراحی گوشی هوآوی مدل p50

پردازنده استفاده شده در سری P50 از نوع Kirin 9000 است و نکته قابل توجه استفاده هوآوی از سیستم عامل Harmony OS در ساخت سری پی 50 می‌باشد. بنابراین گوشی‌های سری P50 اولین گوشی‌هایی هستند که از سیستم عامل اختصاصی هوآوی استفاده خواهند کرد. 

 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد