لایکا شیائومی را جایگزین هوآوی خواهد کرد

یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 11:00
لایکا شیائومی را جایگزین هوآوی خواهد کرد

 

بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی منابع داخلی، همکاری شرکت‌های لایکا و هوآوی رو به اتمام بوده و گوشی Huawei P50 آخرین محصول از این شرکت است که نام Leica را در بخش دوربین خود به همراه خواهد داشت. این اطلاعات، از توییت‌های یک افشاگر نسبتاً مشهور که روی مسائل هوآوی تمرکز دارد به دست آمده است. 

او در ادامه اظهار داشته که همزمان با پایان همکاری با هوآوی، شرکت لایکا به دنبال یک شریک جدید در بازار گوشی‌های هوشمند خواهد بود و در این بین، شیائومی، آنر و شارپ گزینه‌های اصلی این شرکت محسوب می‌شوند. البته این احتمال هم وجود دارد که لایکا، قراردادهایی غیر انحصاری با هر سه برند یاد شده امضا کند. به عنوان مثال، شرکت ZEISS هم‌اکنون به صورت همزمان با نوکیا و سونی همکاری می‌کند.

هوآوی در طی سال‌های گذشته و با همکاری شرکت لایکا، دوربین‌های فوق‌العاده‌ای را در محصولات خود قرار داده است و پایان این همکاری واقعاً ناراحت‌کننده است. اما به نظر می‌رسد که تحریم‌های تجاری اعمال شده از سوی ایالات متحده، روی روابط این شرکت با لایکا نیز تأثیرگذار بوده است. 

در صورت آغاز همکاری بین شیائومی و لایکا، می‌توانیم انتظار پیشرفتی چشمگیر را در دوربین محصولات این شرکت داشته باشیم، چرا که با سخت‌افزار قدرتمند شیائومی و تخصص لایکا به عنوان یک شرکت تولیدکننده دوربین، هیچ چیز جلودار آنها نخواهد بود.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد