افشای مشخصات جدیدترین تبلت لنوو

آداک 24 دوشنبه 11 اسفند 1399 - 16:00
افشای مشخصات جدیدترین تبلت لنوو

 

لنوو خود را برای معرفی دومین تبلت خود در سال 2021 آماده می‌کند. پس از تبلت Lenovo P11، لنوو قصد دارد نسل سوم تبلت Tab M8 را روانه بازار کند. مشخصات تبلت اقتصادی لنوو تا کنون در دو پلتفرم مختلف مشاهده شده که اطلاعات کلیدی آن را افشا نموده است. این تبلت در Google Play Console و وبسایت Geekbench مشاهده شده است.

اطلاعات لو رفته از تبلت Lenovo Tab M8 (3rd-Gen)

در ابتدا، این تبلت با شماره مدل  TB-8506F در کنسول فروشگاه پلی مشاهده شده است. بر اساس اطلاعات موجود، تبلت اقتصادی 4جی لنوو به چیپست مدیاتک MT8768WT با فرکانس 2.3 گیگاهرتز مجهز می‌باشد. این تبلت با 3 گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد. در بخش نرم‌افزاری نیز به نظر می‌رسد نسل سوم تبلت Tab M8 از اندروید 11 بهره خواهد برد. بر اساس اطلاعات این دیتابیس، تبلت جدید با یک نمایشگر HD با رزولوشن 1200x800 همراه خواهد بود. طبق شایعات موجود، این نمایشگر 8 اینچی بوده و در نتیجه تراکم پیکسلی آن تقریباً برابر 240 ppi خواهد بود.

تبلت جدید لنوو با شماره مدل TB-8506F در وبسایت Geekbench نیز رؤیت شده است. اما بر اساس اطلاعات موجود در این وبسایت، پردازنده این تبلت متفاوت بوده و به نظر می‌رسد لنوو در محصول میان‌رده جدید خود، از چیپست مدیاتک هلیو P22T استفاده کرده است.

در نتیجه مشخص نیست که کدام یک از این پردازنده‌ها در محصول نهایی به کار خواهد رفت. همچنین بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت Geekbench، این تبلت در یک نسخه دیگر با رم 4 گیگابایت نیز موجود خواهد بود. میزان حافظه داخلی تبلت Lenovo Tab M8 (3rd-Gen) هنوز مشخص نیست.

اطلاعات این وبسایت نیز وجود اندروید 11 را تأیید می‌کند. این تبلت در تست تک‌هسته‌ای Geekbench امتیاز 163 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 950 را به دست آورده است. متأسفانه در حال حاضر اطلاعاتی درباره باتری و دوربین این محصول در دسترس نیست و برای مشخص شدن این موارد و همچنین نوع پردازنده به کار رفته در این تبلت، باید تا معرفی رسمی آن منتظر بمانیم. 

  

منبع: GIZBOT

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد