Mi Band 6 با نمایشگر بزرگ تمام‌صفحه معرفی شد

آداک 24 سه شنبه 10 فروردین 1400 - 16:00
Mi Band 6 با نمایشگر بزرگ تمام‌صفحه معرفی شد

 

مراسم بزرگ شیائومی در روز گذشته به گوشی‌های هوشمند محدود نبوده و این شرکت در طی همین مراسم، از نسل جدید دستبند Mi Band و یک پروژکتور هوشمند جدید نیز رونمایی کرد.

شیائومی Mi Smart Band 6

از زمان می بند 3 و اضافه شدن نمایشگر رنگی، این بزرگترین پیشرفتی است که در دستبندهای هوشمند شیائومی مشاهده می‌کنیم. شیائومی می اسمارت بند 6 از گوشی‌های هوشمند الهام گرفته و به نمایشگری با لبه‌های گرد مجهز شده است. طبق اظهارات شیائومی، این نمایشگر 1.56 اینچی است، اما به دلیل شکل خاص آن، اندازه‌گیری دقیق ابعاد این پنل، کار آسانی نیست.

رنگ‌بندی دستبند شیائومی مدل Mi Band 6

نکته مهم این است که نمایشگر جدید، در مقایسه با نسل قبلی 50% فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. رزولوشن این نمایشگر برابر 152x486  پیکسل (تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ) و حداکثر روشنایی آن برابر 40 نیت می‌باشد. نمایشگر دستبند شیائومی توسط شیشه حرارت دیده با پوشش ضد لک محافظت می‌شود.

صفحه نمایش دستبند شیائومی مدل Mi Band 6 کیفیت صفحه نمایش دستبند شیائومی مدل Mi Band 6

پیشرفت مهم دیگر، اضافه شدن حسگر اندازه‌گیر سطح اکسیژن خون SpO2 به این دستبند هوشمند است. این حسگر سطح اکسیژن خون شما را در هنگام فعالیت‌های ورزشی اندازه‌گیری کرده و به شما اجازه می‌دهد تنفس خود را در هنگام خوابیدن نیز ارزیابی کنید (امکان اندازه‌گیری حالت خواب REM نیز وجود دارد). حسگر اندازه‌گیری ضربان قلب نیز کماکان در این محصول موجود بوده و به صورت 24 ساعته ضربان قلب شما را اندازه‌گیری می‌کند.

ویژگی‌های دستبند شیائومی مدل Mi Band 6 امکانات دستبند شیائومی مدل Mi Band 6

شیائومی در نسل جدید از همان باتری 125 میلی‌آمپرساعتی نسل گذشته استفاده کرده و با وجود نمایشگر بزرگ‌تر، کماکان وعده عمر باتری 14 روزه را به کاربران داده است. این دستبند، از همان فرآیند مگنتی نسل گذشته برای شارژ شدن استفاده می‌کند.

طراحی دستبند شیائومی مدل Mi Band 6 نمای جلوی دستبند شیائومی مدل Mi Band 6 نمای پشت دستبند شیائومی مدل Mi Band 6

دستبند جدید شیائومی تا فشار 5 اتمسفر ضدآب بوده و در نتیجه می‌توانید از آن برای شنا و حتی غواصی استفاده کنید. می بند 6 با بند سیلیکونی در رنگ‌های مشکی، نارنجی، زرد، زیتونی، سفید عاجی و آبی در دسترس خواهد بود. طول بند از 155 تا 219 میلی‌متر قابل تنظیم است.

قیمت دستبند شیائومی مدل Mi Band 6

Mi Band 6 به زودی با قیمت 230 یوآن (حدود 35 دلار) در چین عرضه خواهد شد. نسخه NFC این دستبند 280 یوآن قیمت‌گذاری شده است. قیمت این دستبند در اروپا 45 یورو اعلام شده است. 

 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد