رونمایی مایکروسافت از هدست بی سیم ایکس باکس

آداک 24 شنبه 2 اسفند 1399 - 11:00
رونمایی مایکروسافت از هدست بی سیم ایکس باکس

 

شرکت مایکروسافت بعد از مدت‌ها انتظار، از اولین هدست بی‌سیم ایکس‌باکس رونمایی کرد. هدست مایکروسافت از تاریخ 26 اسفند (16 مارس) با قیمت 100 دلار روانه بازار خواهد شد. این هدست برای انواع کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و سری اِس طراحی شده اما قابلیت اتصال به کامپیوترهای شخصی و موبایل را نیز دارا می‌باشد.

اگر هدست را به گوشی موبایل خود متصل کرده باشید، هنگامی که گوشی شما زنگ بخورد متوجه تماس خواهید شد و با کمک هدست می‌توانید هم به ادامه بازی خود پرداخته و هم با تلفن صحبت نمایید.

هدست بی‌سیم ایکس باکس

همانطور که از ظاهر آن پیداست، شما با یک هدست گیمینگ روبه‌رو هستید. یکی از مهمترین ویژگی‌های این هدست، قابلیت ایزوله‌سازی صدا می‌باشد. با استفاده از این قابلیت نویزهای پس زمینه جدا می‌شود تا صدای شما با کیفیت بهتری ارسال شود.

ویژگی مهم دیگر این هدست آن است که سری گوشی قابلیت چرخیدن دارد. هنگامی که سر و صدای محیط زیاد باشد و شما به صدای بیشتر یا کمتری نیاز داشته باشید، می‌توانید با چرخاندن آن میزان صدا را کنترل نمایید.

برای استفاده از هدست بی‌سیم مایکروسافت به بلوتوث نسخه 4.2 یا بالاتر احتیاج خواهید داشت. البته این نسخه بلوتوث به صورت پیش‌فرض بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وجود دارد.

هدست ایکس باکس ماکروسافت

وزن این دستگاه 312 گرم می‌باشد و باتری آن با یک‌ مرتبه شارژ نمودن تا حدود 15 ساعت دوام خواهد داشت. اگر عجله دارید می‌توانید 30 دقیقه آن را شارژ نمایید و تا حدود 4 ساعت از آن استفاده نمایید.

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن Xbox Accessories به تنظیمات بیشتری از جمله: اکولایزر، تنظیمات روشنایی LED، قطع خودکار میکروفون و یا تنظیمات بِیس بلندگوها دسترسی پیدا کنید. 

 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد