Moto G 5G در راه است

همایون قدیری پناه یکشنبه 11 آبان 1399 - 13:00
Moto G 5G در راه است

زمانی که موتورولا در ماه جولای از گوشی Moto G 5G Plus رونمایی کرد، مشخص بود که در ادامه نسخه معمولی آن نیز معرفی خواهد شد. حالا با یک مدل جدید از موتورولا مواجه هستیم که با اسم رمز Kiev شناخته شده که احتمالا مربوط به گوشی Moto G 5G می‌باشد. البته منبع اصلی انتشار این خبر کمی مشکوک است، اما در هر حال اطلاعات منتشر شده درست به نظر می‌رسد.

ظاهراً گوشی موتو جی 5 جی با چیپست جدید اسنپدراگون 750 همراه خواهد بود، ویژگی جذابی که پشتیبانی کامل از شبکه‌های 5جی (از جمله شبکه‌های mmWave و سیستم کاهش نویز هوشمند) را در یک بازه قیمتی کاملاً اقتصادی، مهیا می‌کند. این چیپست پیشتر در گوشی شیائومی Mi 10T Lite مشاهده شده و عملکردی درخشان را از خود نشان داده است و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک، گوشی‌های متعددی با قیمت ارزان و پشتیبانی از 5جی، به این چیپست مجهز شوند.

سایر مشخصات احتمالی موتورولا موتو جی 5G شامل صفحه‌نمایش 6.66 اینچی AMOLED با رزولوشن 2400x1080 پیکسل، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین سه‌گانه در پشت گوشی می‌باشد. اطلاعات منتشر شده درباره دوربین، به طرز شگفت‌آوری دقیق و با جزئیات است. این گوشی به حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی GM1 سامسونگ، حسگر 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو OmniVision S5K4H7 و حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو OmniVision OV02B10 مجهز خواهد بود. در جلوی گوشی، دوربین 16 مگاپیکسلی OmniVision OV16A1Q درون حفره نمایشگر قرار گرفته است.

همچنین به نظر می‌رسد موتو جی 5جی همانند برادر بزرگتر خود، با یک دکمه اختصاصی برای دستیار گوگل همراه خواهد بود. البته این منبع اظهار داشته که این دکمه در نسخه عرضه شده توسط اپراتور Verizon در ایالات متحده وجود نخواهد داشت. وجود NFC نیز در مشخصات این گوشی تأیید شده است. شماره مدل‌های شناخته شده برای مدل Kiev شامل: XT2113-1, XT2113-2, XT2113-3  و XT2113-5 می‌باشد.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد