افشای مشخصات (Moto G Play (2021

نوید شجاعی دوشنبه 1 دی 1399 - 10:00
افشای مشخصات (Moto G Play (2021

.

سبد محصولات گسترده موتورولا، در سال 2021 باز هم گسترش خواهد یافت و به نظر می‌رسد یکی از محصولاتی که باید منتظر آن باشیم، (Moto G Play (2021 نام دارد. اگر به نامگذاری عجیب این گوشی توجه نکنیم، احتمالاً این مدل جایگزین گوشی موتو G9 Play که در ابتدای سال جاری به بازار عرضه شده، خواهد بود. البته برای مشخص نیست که چرا موتورولا نمی‌تواند بیشتر از عدد 9 را بشمارد.

به هر حال، موتو جی پلی 2021 در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. بر اساس اطلاعات موجود در این لیست، گوشی جدید به چیپست اسنپدراگون 460 مجهز خواهد بود، هر چند که این نکته نیز جای تعجب دارد، چرا که نسل قبلی این گوشی به چیپست بسیار قدرتمندتر اسنپدراگون 662 مجهز بوده است.

موتورولا موتو جی پلی 2021

این گوشی همچنین با یک نمایشگر +HD با رزولوشن 720x1600 پیکسل همراه بوده و با اندروید 10 عرضه خواهد شد، نکته‌ای که با توجه به عرضه این محصول در سال 2021، بسیار ناامیدکننده به نظر می‌رسد. موتورولا برای این مدل حداقل سه گیگابایت حافظه RAM در نظر گرفته است، البته احتمالاً گزینه‌های دیگری با رم و حافظه داخلی مختلف نیز در دسترس خواهد بود.

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، یک بریدگی قطره‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی در صفحه‌نمایش وجود داشته و دکمه‌های پاور و کنترل صدا نیز در سمت راست گوشی قرار گرفته‌ است. با توجه به اندازه دکمه پاور، می‌توان تشخیص داد که حسگر اثر انگشت روی قاب کناری قرار نداشته و همانند موتو جی 9 پلی، این حسگر در پشت گوشی قرار گرفته است.

زمان معرفی محصول جدید موتورولا هنوز مشخص نیست، اما با توجه به وضعیت فعلی بازار که شرکت‌های مختلف هر چند ماه یک بار میان‌رده‌های جدید خود را معرفی می‌کنند، احتمالاً در آینده‌ای نزدیک از گوشی جدید موتورولا رونمایی خواهد شد.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد