موتورولا Moto G Stylus 5G رسماً معرفی شد

پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 11:00
موتورولا Moto G Stylus 5G رسماً معرفی شد

 

موتورولا پیشتر گوشی Moto G Stylus (2021) را معرفی کرده بود، این شرکت حالا از نسخه 5G این گوشی نیز رونمایی نموده است. Motorola Moto G stylus 5G که در طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره آن منتشر شده، بالاخره به صورت رسمی معرفی شده و فروش آن از تاریخ 14 ژوئن با قیمت 399 دلار در ایالات متحده آغاز می‌گردد.

گوشی موتو جی استایلوس 5G با یک نمایشگر 6.8 اینچی LCD با رزولوشن  1080x2400، چیپست کوالکام اسنپدراگون 480، 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 وات همراه است. 

گوشی موتورولا Moto G stylus 5G

گوشی جدید موتورولا Moto G Stylus

در پشت گوشی، شاهد دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 118 درجه، دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هم درون حفره پانچ شده در قسمت بالا سمت چپ صفحه‌نمایش قرار گرفته است. موتورولا موتو G Stylus 5G بدنه‌ای پلاستیکی داشته و با اندروید 11 و در رنگ سبز زمردی عرضه خواهد شد.

Moto G Stylus 5G معرفی شد

صفحه‌نمایش و دوربین‌های این گوشی ظاهراً با نمونه‌های به کار رفته در نسخه 4G کاملاً یکسان هستند، اما چیپست جدید، رم، حافظه داخلی و ظرفیت باتری نسبت به نسخه معمولی ارتقاء یافته است. 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد