ویژگی‌ها و امکانات نسل جدید Mi Band

آداک 24 دوشنبه 9 فروردین 1400 - 16:00
ویژگی‌ها و امکانات نسل جدید Mi Band

 

شیائومی یکی از فعال‌ترین شرکت‌های سازنده موبایل در جهان است. علاوه بر گوشی‌های هوشمند، این شرکت از سال 2014 تا کنون، هر سال دستبند‌های سلامتی Mi Band را نیز به بازار عرضه کرده است. این دستبندها با توجه به امکانات متعدد و قیمت مناسب، دقیقاً همان چیزی هستند که مردم از یک محصول شیائومی انتظار دارند. سال گذشته در ماه جولای نسل جدید می بند (Mi Band 5) در بازار چین عرضه شد و حدود یک ماه بعد، نسخه جهانی این دستبند نیز روانه بازار شد.

مچ‌بند هوشمند شیائومی Mi Band 6

ماه گذشته، شرکت Huami که این دستبندها را برای شیائومی تولید می‌کند، اسناد مطابقت خود را در اتحادیه اروپا ثبت کرد. این سندی است که سازندگان برای فروش محصولات خود در اروپا، باید ارائه کنند. سند مذکور نشان می‌دهد که یک محصول مشخص، دارای استانداردهای لازم برای عرضه در اروپا می‌باشد. همچنین تصویر نسل جدید دستبند ورزشی شیائومی به همراه کابل دوشاخه شارژ آن نیز در این مدارک مشاهده می‌شود.

سال گذشته، دستبند شیائومی از دو ویژگی مهم که انتظار می‌رفت در این محصول وجود داشته باشد، بی‌بهره بود: حسگر اکسیژن خون که نشان می‌دهد آیا اکسیژن خون افراد در سطح مناسبی قرار دارد، و همچنین پشتیبانی از دستیار صوتی آمازون الکسا. البته اندکی پس از عرضه می بند 5، Huami دستبند جدید خود یعنی Amazfit Band 5 را معرفی کرد که به هر دوی این ویژگی‌ها مجهز بود. در نتیجه انتظار می‌رود که نسل جدید می بند نیز با این ویژگی‌ها همراه باشد.

مچ‌بند هوشمند جدید شیائومی Mi Band 6

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Gadgets and Wearables، ممکن است که دستبند جدید شیائومی به GPS داخلی نیز مجهز باشد. اما با در نظر گرفتن امکانات محصولات مشابه در این بازه قیمتی، به نظر می‌رسد که شیائومی هم GPS را به نسخه گران‌قیمت‌تر و رده‌بالای می بند محدود نماید. نسخه فاقد NFC می بند 5، با قیمت 35 دلار روانه بازار شده بود و اضافه کردن GPS داخلی به این دستبند، حداقل قیمت آن را دوبرابر خواهد کرد. حسگر دیگری که احتمال اضافه شدن آن به می بند وجود دارد، حسگر ارتفاع‌سنج است که می‌تواند تعداد طبقاتی را که فرد بالا و پایین کرده، نشان دهد. Mi Band 6 ممکن است به کاربران اجازه دهد که به پیام‌های خود از طریق تعدادی پیام پیش‌فرض پاسخ دهند و احتمال دارد این دستبند از واتساپ و تلگرام نیز پشتیبانی کند.

سری جدید مچ‌بند هوشمند شیائومی

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تعداد رشته‌های ورزشی مورد پشتیبانی، امسال از 19 رشته به 30 رشته افزایش خواهد یافت و ورزش‌هایی از جمله بدنسازی داخل خانه یا باشگاه، اسکیت روی یخ، تمرین‌های شدت بالا HIIT، تمرین‌های Core، ژیمناستیک، پیلاتس، کشش، رقص خیابانی، زومبا، کریکت، بسکتبال، والیبال، پینگ پونگ، بدمینتون، بوکس و کیک بوکس هم به این دستبند اضافه خواهد شد.

این دستبند هوشمند در سازمان‌های نظارتی هند و اندونزی، با شماره مدل XMSH15HM ثبت شده و در لیست اندونزی، Mi Smart Band 6 نامیده شده است. شیائومی در توییتر نیز دستبند Mi Smart Band 6 را تبلیغ کرده است. در هر صورت به نظر می‌رسد که دستبند جدید، زودتر از سال گذشته معرفی خواهد شد و احتمالاً نام آن نیز تغییر کرده است. اگر به دنبال یک دستبند ورزشی با امکانات متعدد و قیمتی مناسب هستید، توصیه می‌کنیم اخبار مربوط به نسل جدید می بند را دنبال کنید.  

 

منبع: Phonearena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد