پرچمدار جدید آنر با چیپست اسنپدراگون 888 در راه است

دوشنبه 3 خرداد 1400 - 11:00
پرچمدار جدید آنر با چیپست اسنپدراگون 888 در راه است

 

شرکت‌ آنر در طی هفته گذشته اعلام نمود که گوشی جدید Honor 50، به چیپست جدید کوالکام Snapdragon 778G مجهز خواهد بود. اما اگر به دنبال یک گوشی قدرتمندتر باشید باید چه کار کنید؟ خوشبختانه آنر خبرهای خوبی در این زمینه دارد. 

Honor در بیانیه مطبوعاتی که امروز از طریق ایمیل منتشر کرده، مجدداً تأکید داشته که در گوشی‌های جدید خود، از چیپست‌های کوالکام استفاده خواهد کرد، از جمله چیپست جدید اسنپدراگون 778G که در گوشی آنر 50 به کار خواهد رفت. اما این شرکت همچنین اعلام داشته که در سری جدید گوشی‌های Honor Magic از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 استفاده خواهد کرد. 

آنر در این بیانیه اظهار داشته: «علاوه بر این، پرچمدار جدید از سری Honor Magic از کیفیت دوربین فوق‌العاده‌ای بهره خواهد برد و برای داشتن بیشترین قدرت پردازش تصویر، به بهترین چیپست کوالکام مجهز خواهد بود»، که البته منظور از «بهترین چیپست کوالکام»، مسلماً چیپست Snapdragon 888 است.

با توجه به این که آخرین گوشی عرضه شده از سری آنر مجیک، مدل Honor Magic 2 بوده که در سال 2018 معرفی شده، بازگشت این سری برای طرفداران تکنولوژی قطعاً خبر خوشایندی خواهد بود. نسخه اصلی Honor Magic به یک طراحی خمیده جذاب مجهز بود و نسل دوم آن، از یک طراحی کشویی جذاب و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی بهره می‌برد. با توجه به این موارد، باید ببینیم که نسل جدید این گوشی، چه امکانات و مشخصاتی را به همراه خواهد داشت. 

شرکت آنر اعلام کرده که در طی ماه آینده، اطلاعات بیشتری را از گوشی‌های جدید منتشر خواهد کرد، در نتیجه برای کسب اطلاعات بیشتر، نیازی نیست که خیلی منتظر بمانیم. البته امیدواریم که نسل جدید این گوشی، با عرضه گسترده‌تری همراه باشد. نظر شما چیست؟ آیا پرچمدار جدید آنر مجیک با چیپست اسنپدراگون 888 برایتان جذاب است؟ شما می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع: Android Authority

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد