معرفی ساعت جدید هوآوی با ظاهری لوکس

آداک 24 چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 11:00
معرفی ساعت جدید هوآوی با ظاهری لوکس

 

 

هوآوی در تابستان سال گذشته، ساعت هوشمند Watch Fit را معرفی کرده بود، و حالا این شرکت این محصول را در دو رنگ و با نام جدید، یعنی Huawei Watch Fit Elegant به‌روزرسانی نموده است.

تفاوت اصلی ساعت هوشمند جدید با نسل قبلی، استفاده از استیل ضد زنگ در بدنه و بند جدید از جنس فلورولاستومر می‌باشد. ساعت جدید دو رنگ سفید (با قاب طلایی) و مشکی (با قاب نقره‌ای) به بازار عرضه خواهد شد.

مواد به کار رفته در بند این ساعت، با سیلیکون معمولی به کار رفته در نسخه معمولی واچ فیت تفاوت دارد؛ این مواد مقاومت بیشتری را نسبت به حرارت، رطوبت، چربی و کشش از خود ارائه می‌دهند. این مواد نسبتاً از مواد معمولی گران‌قیمت‌تر هستند، اما در نهایت محصولی که به دست مشتری می‌رسد دوام بیشتری داشته و احتمال ایجاد حساسیت‌های پوستی برای کاربران نیز کمتر خواهد بود.

ساعت هوشمند هوآوی-9

از نظر سخت‌افزاری، هوآوی Watch Fit Elegant به یک نمایشگر مستطیلی 1.64 اینچی AMOLED مجهز بوده و با یک دکمه در قاب کناری خود همراه است. این ساعت از رابط کاربری اختصاصی Lite OS هوآوی استفاده می‌کند و چیپست Kirin A1 به کار رفته در این محصول، عمر باتری 12 روزه را برای آن به ارمغان می‌آورد.

واچ فیت الگنت به GPS داخلی، اندازه‌گیری ضربان قلب 24 ساعته و حسگر پیمایش SpO2 نیز مجهز است. سایر امکانات این ساعت شامل 12 حالت ورزشی با انیمیشن، 96 حالت ورزشی، محاسبه دوران قاعدگی بانوان و تکنولوژی Huawei TruSleep 2.0 برای محاسبه کیفیت خواب می‌باشد.

ساعت هوشمند هوآوی-8

هوآوی ساعت جدید را در تاریخ 26 مارس و ابتدا با قیمت 110 پوند در بریتانیا عرضه خواهد کرد.  

 

تصاویر ساعت هوشمند هوآوی

 ساعت هوشمند هوآوی-2 ساعت هوشمند هوآوی-3

ساعت هوشمند هوآوی-4 ساعت هوشمند هوآوی-5 ساعت هوشمند هوآوی-6 ساعت هوشمند هوآوی-7
(جهت مشاهده تصویر، روی آن کلیک نمایید)

  

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد