اطلاعات لو رفته از آیفون 13

آداک 24 شنبه 7 فروردین 1400 - 16:00
اطلاعات لو رفته از آیفون 13

.

اپل طراحی دوربین‌ها را در گوشی‌های جدید سری آیفون 13 تغییر داده است، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی EverythingApplePro  و Max Winebach ، در قسمت جلویی، بریدگی صفحه‌نمایش باریک‌تر شده (فقط طول آن کم شده است) و در بخش پشتی، ظاهر برآمدگی دوربین تغییر کرده است.

در طراحی جدید، بخش ماژول دوربین پشت کماکان دارای سطوح مختلفی از برآمدگی خواهد بود، این یعنی لنزها نسبت به ماژول دوربین دارای برآمدگی بیشتری هستند، اما میزان این برآمدگی نسبت به سری آیفون 12 کمتر خواهد بود. لرزش‌گیر تصویر نیز ارتقاء یافته و به گونه‌ای خواهد بود که سوژه را در مرکز قاب حفظ کند.

اپل با استفاده از اطلاعات به دست آمده توسط دوربین LiDAR، تشخیص سوژه از محیط را در عکس‌های پرتره به شکلی چشم‌گیر ارتقاء داده است. در گوشی جدید، حالت پرتره به فیلم‌برداری نیز اضافه شده است.

رنگ محبوب Space Gray مجدداً به محصولات اپل باز خواهد گشت و اینبار تیره‌تر از گذشته و با ظاهری مات همراه خواهد بود. همچنین بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Winebach، اپل در حال توسعه رنگ جدید نارنجی برای آیفون‌ 13 است، اما احتمالاً این رنگ در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود.

این افشاگر خبرهای خوبی هم برای طرفداران iPhone 12 mini داشته؛ بر اساس اظهارات او، نسل جدید این گوشی در سال جاری در کنار نسخه‌های دیگر آیفون 13 معرفی خواهد شد.

علاوه بر آیفون، انتظار می‌رود محصولات دیگری در سه دسته تبلت‌ها، محصولات پوشیدنی و لوازم جانبی (به خصوص Air Tags که تا کنون معرفی آن چندین بار به تأخیر افتاده) در طول سال جاری توسط اپل معرفی شوند. در بخش محصولات پوشیدنی، نکته جذاب و خاصی وجود نداشته و طبق روال معمول، نسل جدید ساعت این شرکت در موعد مقرر معرفی خواهد شد. نسل جدید آیپد پرو احتمالاً جذاب‌ترین محصول در بین این 3 خواهد بود. 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد