افشای مشخصات نسل جدید وان پلاس Nord CE 5G

یکشنبه 9 خرداد 1400 - 11:00
افشای مشخصات نسل جدید وان پلاس Nord CE 5G

 

اندکی پس از انتشار اولین تیزر تبلیغاتی از نسل جدید وان پلاس نورد، وبسایت Android Central برخی از مشخصات این گوشی را که با نام OnePlus Nord CE 5G معرفی خواهد شد، منتشر نموده است. بر اساس این گزارش، گوشی Nord CE به چیپست کوالکام Snapdragon 750G مجهز بوده که اندکی از چیپست اسنپدراگون 765G به کار رفته در نسل اول OnePlus Nord ضعیف‌تر است. 

این گوشی همانند نسل قبلی وان پلاس نورد، به صفحه‌نمایش 6.43 اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی 90 مجهز شده است. 

در بخش دوربین، گوشی وان پلاس Nord CE 5G از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دو دوربین دیگر بهره می‌برد. در جلوی گوشی نیز شاهد دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستیم. علیرغم آنکه مشخصات دو دوربین دیگر به کار رفته در نسل جدید وان پلاس نورد در این گزارش درج نشده است، باید بدانیم که در نسل اول این گوشی، شاهد ترکیب دوربین چهارگانه 48 (اصلی) + 8 (فوق عریض) + 5 (تشخیص عمق) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) بوده‌ایم. OnePlus Nord همچنین با دوربین سلفی دوگانه 32+8 مگاپیکسلی همراه بود. 

نهایتاً طبق اطلاعات موجود در این گزارش به نظر می‌رسد که گوشی وان پلاس Nord CE 5G از طراحی مشابه با سری وان پلاس 9 بهره خواهد برد و در نتیجه دوربین سه‌گانه این گوشی در یک ماژول مستطیلی در قسمت بالا سمت چپ پنل قرار خواهد داشت. 

گوشی جدید وان پلاس Nord CE 5G

در حال حاضر اطلاعات دیگری از این گوشی در دسترس نیست، اما وان پلاس مراسم رونمایی از این گوشی را در تاریخ 10 ژوئن برگزار خواهد کرد و فروش نسل جدید وان پلاس نورد نیز از 16 ژوئن آغاز خواهد شد. 

منبع: GSMArena 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد