سری جدید Redmi Note 10 فردا معرفی خواهد شد

سه شنبه 4 خرداد 1400 - 11:00
سری جدید Redmi Note 10 فردا معرفی خواهد شد

شرکت ردمی زیرمجموعه برند شیائومی، در تاریخ 26 می (فردا) از مدل‌های جدید سری ردمی نوت 10 رونمایی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که در روز چهارشنبه چند مدل معرفی می‌شود، اما این شرکت از هفته گذشته اطلاعات بسیاری را از مدل‌های جدید منتشر نموده است. 

چند روز پیش، ردمی طراحی و برخی از مشخصات سخت‌افزاری یکی از گوشی‌های جدید سری Redmi Note 10 را منتشر کرد. این شرکت اعلام کرده که مدل جدید ردمی Note 10، از یک نمایشگر LCD با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حفره پانچ شده برای دوربین سلفی بهره خواهد برد. 

صفحه‌نمایش گوشی جدید ردمی Note 10 

صفحه نمایش سری جدید Redmi Note 10

رزولوشن و حداکثر میزان روشنایی این پنل هنوز مشخص نشده است، اما بر اساس اظهارات این شرکت، حداقل روشنایی این نمایشگر تنها برابر 1 نیت بوده و تجربه‌ای راحت از مطالعه را در محیط‌های کم‌نور در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

صفحه‌نمایش 120 هرتز این گوشی، با 6 سطح تازه‌سازی تطبیقی همراه بوده که بر اساس محتوای صفحه تغییر می‌کند. هنگام تماشای فیلم، نرخ تازه‌سازی بین 24 تا 60 فریم بر ثانیه قرار دارد و در هنگام بازی و کار در محیط گوشی نرخ تازه‌سازی بین 50 تا 120 هرتز می‌باشد، تا بدین ترتیب هم در مصرف باتری صرفه‌جویی شود و هم کاربران تجربه‌ای سریع و روان را داشته باشند.

مشخصات سری جدید Redmi Note 10

سایر مشخصات تأیید شده درباره گوشی جدید Redmi Note 10 شامل سیستم خنک‌کننده مایع VC و NFC 3.0 و بلوتوث 5.2 و موتور ویبره خطی X-axis می‌باشد.

سیستم خنک کننده مایع سری جدید Redmi Note 10

موتور ویبره خطی X-axis در سری ردمی نوت 10

ردمی هنوز نام محصول یا محصولاتی که قرار است معرفی کند را اعلام نکرده است، اما از آنجایی که مراسم رونمایی این شرکت فردا برگزار خواهد شد، برای فهمیدن این اطلاعات نیازی نیست که خیلی منتظر بمانیم. 

منبع: GSMArena 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد