ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم عامل Wear OS گوگل در راه است

آداک 24 پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 14:00
ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم عامل Wear OS گوگل در راه است

 

چند هفته پیش، یکی از افشاگران مشهور و معتبر صنعت تکنولوژی اعلام کرد که سامسونگ در حال ساخت یک ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS گوگل بوده و قصد دارد سیستم عامل اختصاصی خود، یعنی Tizen OS را به صورت کامل کنار بگذارد. با این که هنوز نمی‌توانیم درباره مورد دوم اطمینان داشته باشیم، بر اساس اسناد و اطلاعات جدید به دست آمده، به نظر می‌رسد که پیشبینی اول صحت داشته و سامسونگ به زودی ساعت جدید خود را با سیستم عامل Wear OS معرفی خواهد کرد.

یکی از توسعه‌دهندگان انجمن XDA، در بررسی کد منبع کرنل گوشی Galaxy S20 با محصولی مواجه شده که با اسم رمز Merlot شناخته می‌شود و به سیستم عامل Wear OS گوگل مربوط است. نام این دستگاه در کنار ساعت Galaxy Watch 3 که هم‌اکنون در بازار موجود می‌باشد نیز مشاهده می‌شود.

ساعت جدید سامسونگ

در حال حاضر، اطلاعات چندانی درباره پروژه جدید سامسونگ موجود نیست، اما امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، با انتشار جزئیات بیشتر، بتوانیم تصویر واضح‌تری را از این محصول داشته باشیم. شاید مهمترین سؤالی که ذهن همه را به خود مشغول کرده این باشد که آیا سامسونگ به طور کامل به سیستم عامل گوگل مهاجرت کرده و تمامی محصولات پوشیدنی خود را با این سیستم عامل به بازار عرضه می کند، و یا این که این شرکت قصد دارد محصولات جدید مجهز به Wear OS را در کنار محصولات دیگری که با Tizen OS روانه بازار می‌شوند، به سبد محصولات خود اضافه کند. 

  

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد