معرفی میان‌رده جدید شیائومی با سخت‌افزار قدرتمند و قیمت مناسب

نوید شجاعی پنجشنبه 10 مهر 1399 - 12:00
معرفی میان‌رده جدید شیائومی با سخت‌افزار قدرتمند و قیمت مناسب

.

معرفی میان‌رده جدید شیائومی با قیمت مناسب و قدرت سخت افزاری بالا

میان رده جدید شیائومی گوشی Mi 10T Lite نسخه اقتصادی خانواده پرچمدار سری Mi شیائومی محسوب می‌شود، اما با این حال، بسیاری از مشخصات و امکانات برادران گران‌قیمت خود را حفظ نموده است. یکی از این ویژگی‌ها، صفحه‌نمایش 6.7 اینچی با نرخ به‌روزرسانی تطبیقی این گوشی میان رده جدید شیائومی است که تا 120 هرتز (دو مدل دیگر به نمایشگرهای 144 هرتزی مجهز هستند، اما تفاوت بین این دو چندان چشمگیر نیست) بالا رفته و در چند مرحله، تا 30 هرتز نیز کاهش می‌یابد.

   
(جهت مشاهده اندازه واقعی تصویر، روی آن کلیک یا تاچ نمایید)

 صفحه نمایش با کیفیت در میانرده جدید شیائومی با پشتیبانی از HDR10

صفحه‌نمایش گوشی میان رده جدید شیائومی که از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند، دارای رزولوشن +1080p و نسبت ابعاد 20:9 بوده و طبق وعده شیائومی، 84% از رنگ‌های NTSC را پشتیبانی کرده و میزان روشنایی آن برابر 450 نیت می‌باشد. این گوشی به اسپیکرهای دوگانه مجهز است و دارای تأییدیه صدای Hi-Fi نیز می‌باشد.

همانند مدل می 10 تی، مدل لایت نیز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز بوده که دارای یک حسگر 7/1 اینچی (با پیکسل‌های 1.6 میکرونی بعد از ترکیب 4 پیکسل در 1 پیکسل) است. دوربین فوق عریض (با میدان دید 120 درجه) با یک حسگر 8 مگاپیکسلی همراه بوده و دو دوربین 2 مگاپیکسلی نیز برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو، سایر دوربین‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند.

مشخصات دوربین فوق العاده میان رده جدید شیائومی

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی درون یک حفره Punch Hole داخل صفحه‌نمایش قرار گرفته که توسط نسل پنجم گوریلاگلس محافظت می‌شود. پوشش گوریلاگلس 5 روی قاب پشتی نیز وجود دارد و حسگر اثر انگشت نیز همانند مدل‌های گران‌قیمت‌تر این سری، روی قاب کناری گوشی قرار گرفته است، البته بر خلاف 2 مدل دیگر، در گوشی Mi 10 T lite اشاره‌ای به استفاده از قاب آلومینیومی نشده است.

اولین گوشی مجهز شده به چیپست اسنپدراگون 5G

گوشی شیائومی Mi 10T Lite اولین گوشی در جهان است که به چیپست کوالکام اسنپدراگون 750G مجهز شده است. این چیپ 8 نانومتری با یک مودم 5جی داخلی همراه است (مودم X52 که در چیپ اسنپدراگون 765 نیز استفاده می‌شود). این مودم از شبکه Sub-6 پشتیبانی نموده و عملکرد آن نسبت به اسنپدراگون 730G اندکی بهبود یافته است (20% عملکرد بهتر پردازنده، 10% عملکرد بهتر گرافیک).

پشتیبانی از شارژ سریع در میان رده جدید شیائومی

می 10 تی لایت به همان شارژر سریع 33 واتی مدل‌های قوی‌تر مجهز بوده و باتری آن نیز با گنجایش 4820 میلی‌آمپرساعتی، ظرفیتی مشابه با برادران بزرگتر خود دارد. این گوشی با داشتن جک 3.5 میلیمتری هدفون، حتی نسبت به برادران بزرگتر خود، یک برتری مهم نیز دارد.

   
(جهت مشاهده اندازه واقعی تصویر، روی آن کلیک یا تاچ نمایید)

قیمت عادلانه گوشی میان رده جدید شیائومی

گوشی شیائومی Mi 10T Lite در دو نسخه در دسترس خواهد بود، نسخه 6/64 گیگابایتی با قیمت 280 یورو و نسخه 6/128 گیگابایتی با قیمت 330 یورو. شیائومی تمرکز زیادی روی چیزی که خود، «قیمت عادلانه» خوانده داشته و برای طرفدارانش، شرایطی ویژه تدارک دیده که طی آن، افرادی که زودتر اقدام کنند، می‌توانند در تاریخ 13 اکتبر نسخه 6/64 گیگابایتی این گوشی را با قیمت 250 یورو از وبسایت آمازون یا وبسایت شیائومی خریداری نمایند.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد