نوکیا C01 Plus در سکوت کامل خبری معرفی شد

چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 11:00
نوکیا C01 Plus در سکوت کامل خبری معرفی شد

 

نوکیا گوشی فوق اقتصادی C01 Plus را معرفی کرده است (البته نباید این گوشی را با مدل C1 Plus که از ظاهری دقیقاً مشابه بهره می‌برد اشتباه بگیرید). این گوشی با اندروید 11 (نسخه Go) همراه بوده و ویژگی‌هایی جذابی از جمله پشتیبانی از دو سیم‌کارت و پردازنده هشت هسته‌ای را به همراه دارد. 

گوشی نوکیا C01 Plus

Nokia C01 Plus معرفی شد

در جلوی گوشی شاهد صفحه‌نمایش 5.45 اینچی با رزولوشن +HD و نسبت ابعاد 18:9 هستیم. این یعنی در بالا و پایین صفحه حاشیه‌های نسبتاً ضخیمی وجود دارد، که در قسمت بالا دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و بلندگوی مکالمه و در قسمت پایین لوگوی نوکیا قرار گرفته است. نوکیا در پشت گوشی نیز از یک دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه یک فلش استفاده کرده است.

نوکیا سی 01 پلاس به چیپست Unisoc SC9863A و یک گیگابایت رم مجهز شده است. میزان حافظه داخلی این گوشی برابر 16 گیگابایت بوده که البته از طریق درگاه کارت حافظه Micro-SD امکان ارتقاء آن تا 128 گیگابایت وجود دارد. گوشی ارزان‌قیمت نوکیا فاقد حسگر اثر انگشت می‌باشد، اما خوشبختانه سیستم عامل این گوشی از تشخیص چهره پشتیبانی کرده و حداقل امکان احراز هویت به این صورت وجود دارد.

گوشی اقتصادی نوکیا C01 Plus

Nokia C01 Plus در سکوت خبری معرفی شد

پیش‌سفارش این گوشی در روسیه در رنگ‌های آبی و بنفش آغاز شده است. نوکیا C01 Plus با قیمتی معادل 90 دلار در این کشور به فروش خواهد رسید. 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد