نوکیا C20 Plus با رم 3 گیگابایتی در Geekbench رؤیت شد

پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 11:00
نوکیا C20 Plus با رم 3 گیگابایتی در Geekbench رؤیت شد

 

 گوشی جدید نوکیا C20 Plus در وبسایت Geekbench مشاهده شده و همانگونه که از یک گوشی Android 11 Go انتظار می‌رفت، در اینجا با یک گوشی اقتصادی و پایین‌رده مواجه هستیم.

این بنچمارک مدل دقیق چیپست را مشخص نکرده و تنها سازنده آن را شرکت Unisoc اعلام کرده است. با این حال، بر اساس مشخصات مندرج در لیست Geekbench، این پردازنده هشت هسته‌ای از 4 هسته 1.6 گیگاهرتزی و 4 هسته 1.2 گیگاهرتزی تشکیل شده که دقیقاً همان چیپستی است که نوکیا پیشتر در مدل Nokia C20 به کار برده است (نام دقیق این چیپست Unisoc SC9863A می‌باشد). 

    گوشی نوکیا C20 Plus در وبسایت Geekbench

نکته قابل توجه این که نوکیا سی 20 پلاس به 3 گیگابایت رم مجهز شده است، این در حالی است که نسخه معمولی نوکیا سی 20 تنها با 2 گیگابایت رم همراه بود. گوشی‌هایی که با سیستم عامل Android Go در بازار عرضه می‌شوند، مشخصات چندان بالایی نداشته و میزان رم آنها بین 1 تا 4 گیگابایت متغیر است، بدین ترتیب محصول جدید نوکیا در سطح بالای گوشی‌های اندروید گو قرار می‌گیرد. در نتیجه علیرغم استفاده از چیپست یکسان، Nokia C20 Plus در اجرای همزمان برنامه‌ها و سرعت کلی، نسبت به نسخه معمولی این گوشی عملکرد بهتری خواهد داشت.

گوشی موبایل نوکیا C20 Plus

طبق اطلاعات منتشر شده قبلی، می‌دانیم که نوکیا C20 Plus به یک دوربین دوگانه مجهز بوده (در مقایسه با دوربین تکی نوکیا C20) و از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد (در مقایسه با باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی نوکیا C20). همچنین انتظار می‌رود که نوکیا از مدل C30 با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی و حسگر اثر انگشت رونمایی کند، البته این مدل هنوز در وبسایت Geekbench مشاهده نشده است. 

در حال حاضر اطلاعاتی از زمان عرضه این محصولات در دسترس نمی‌باشد.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد