تاریخ رونمایی نسل جدید Oneplus اعلام شد

آداک 24 دوشنبه 18 اسفند 1399 - 16:00
تاریخ رونمایی نسل جدید Oneplus اعلام شد

 

نسل جدید پرچمداران وان پلاس، در تاریخ 3 فروردین معرفی خواهند شد. وان پلاس این موضوع را تأیید کرده و اعلام نموده که گوشی‌های جدید، در سوم فروردین، ساعت 2 ظهر به وقت گرینویچ معرفی خواهند شد. و برای اولین بار در تاریخ، وان پلاس دوربین پرچمدار جدید خود را با مشارکت شرکت عکاسی افسانه‌ای Hasselblad توسعه داده است.

این مشارکت 3 ساله بوده و وان پلاس 150 میلیون دلار برای ارتقاء سطح دوربین پرچمداران خود هزینه خواهد کرد. نتیجه مشارکت بین این دو شرکت، توسعه دوربین Hasselblad برای موبایل در سری OnePlus 9 بوده است. Hasselblad در این سیستم رنگ‌ها را به شکلی دقیق کالیبره کرده که دقت رنگ‌ عکس‌های ثبت شده توسط وان پلاس 9 را به میزان چشم‌گیری افزایش داده و ظاهری طبیعی به آن‌ها می‌بخشد.

رونمایی وان پلاس از پرچمدار جدید خود

Pete Lau یکی از مؤسسان وان پلاس در اینباره نوشته: ارائه بهترین تجربه ممکن، همیشه اولویت اول وان پلاس بوده است. از ابتدای سال 2021، ما با مشارکت شرکت افسانه‌ای Hasselblad می‌خواهیم تجربه کاربرانمان را از دوربین گوشی‌های هوشمند، به شکل چشم‌گیری ارتقاء دهیم.

حالت حرفه‌ای Hasselblad، توانایی‌های این شرکت را در زمینه کالیبره‌سازی حسگرها، به دنیای گوشی‌های موبایل خواهد آورد و در نتیجه عکس‌هایی با رنگ‌های دقیق و طبیعی ثبت خواهد کرد. حالت حرفه‌ای بر پایه نرم‌افزار پردازش عکس Hasselblad کار می‌کند و تنظیمات حرفه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

نسل جدید گوشی Oneplus

برخی از امکانات این بخش شامل تنظیم ISO، تراز سفیدی، نوردهی و فوکوس می‌باشد. سری وان پلاس 9 از فرمت 12 بیت RAW نیز پشتیبانی کرده و رنگ‌های طبیعی‌تر و بازه دینامیکی گسترده‌تری را ارائه می‌دهد.

Jon Diele معاون شرکت Hasselblad نیز درباره مشارکت این شرکت با وان پلاس اظهار داشت: با سخت‌افزار و توانایی‌های گسترده وان پلاس در عکاسی کامپیوتری و دانش گسترده Hasselblad در عکاسی سنتی، من اطمینان دارم که سری وان پلاس 9، گام مهمی در ارائه یک تجربه فوق‌العاده و پرچمدار در عکاسی موبایل خواهد برداشت.

وان پلاس همچنین اعلام کرده که آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه بخش عکاسی این شرکت، در ایالات متحده و ژاپن تشکیل خواهد شد. علاوه بر این، سری وان پلاس 9 از یک حسگر سفارشی سونی IMX 789 با ISO دوگانه به صورت پیش‌فرض، فوکوس همه‌جانبه با تمام پیکسل‌ها، ضبط ویدیوی HDR به صورت زنده، و فیلم‌برداری 4K 120fps بهره خواهد برد. وان پلاس 9 همچنین به لنز Freedom (یک دوربین پانوراما با میدان دید 140 درجه) و تکنولوژی T-Lens برای فوکوس سریع دوربین جلو مجهز خواهد بود.

  

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد