مشخصات و تصاویر جدید از وان پلاس 9

نوید شجاعی یکشنبه 23 آذر 1399 - 12:00
مشخصات و تصاویر جدید از وان پلاس 9

.

گوشی‌های OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro در راه بوده و به نظر می‌رسد، امسال اندکی زودتر از سال‌های گذشته و در اواسط ماه مارس معرفی خواهند شد. این اطلاعاتی است که از پیش منتشر شده، همچنین شایعاتی نسبتاً معتبر موجود است که بر اساس آن، امسال مدل سومی با نام احتمالی OnePlus 9E نیز دو محصول دیگر وان پلاس را همراهی خواهد کرد. به لطف رندرهای متعدد منتشر شده، تقریباً می‌توانیم حدس بزنیم که گوشی‌های جدید این شرکت، چه ظاهری خواهند داشت. اما امروز، مهمترین و بزرگترین موارد لو رفته از وان پلاس 9 5جی به دستمان رسیده است. به نظر می‌رسد یک نسخه اولیه از این گوشی به بیرون راه پیدا کرده و تصاویر دقیق و با جزئیات بالا از آن منتشر شده است.

گوشی وان پلاس 9

از پنل پشتی که جالب‌تر است شروع کنیم، مشاهده می‌شود که رندرهای اولیه منتشر شده دقت بالایی داشته‌اند، البته این در صورتی است که فرض کنیم تصاویر جدید، مربوط به یکی‌ از نسخه‌های نهایی پیش از تولید می‌باشد. با توجه به ظاهر این گوشی و اینکه گوشی روشن می‌شود و کار می‌کند، احتمالاً چنین فرضی چندان دور از انتظار نیست، در ادامه بیشتر درباره بخش نرم‌افزاری توضیح خواهیم داد.

ماژول دوربین اصلی از 2 دوربین بزرگ، یک دوربین کوچکتر و فلش LED تشکیل شده است. این ترکیب کاملاً با شایعات منتشر شده درباره نسخه معمولی وان پلاس 9 همخوانی دارد. تا جایی که ما می‌دانیم، نسخه پرو در زمینه دوربین گزینه‌ای جذاب‌تر بوده و با 4 دوربین همراه خواهد بود.

مشخصات وان پلاس 9

موارد لو رفته جدید، اسکرین‌شات‌هایی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را نیز در بر دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. اما مادامی که درباره دوربین صحبت می‌کنیم، اعداد 12 مگاپیکسل و 4 مگاپیکسل گزارش شده که احتمالاً به معنای وجود دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی است.

گوشی جدید وان پلاس

در بخش جلویی، وان پلاس 9 شباهت بسیاری به OnePlus 8T دارد که این موضوع شامل صفحه‌نمایش تخت 6.55 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، نسبت ابعاد 20:9 و رزولوشن 2400x1080 پیکسل نیز می‌شود. احتمالاً در این گوشی دقیقاً از پنل به کار رفته در وان پلاس 8 تی استفاده شده و نهایتاً تغییرات اندکی در آن اعمال شده است. حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش، باریک به نظر می‌رسند، اما در این زمینه نیز پیشرفت چشم‌گیری نسبت به نسل قبلی مشاهده نمی‌شود.

گوشی جدید وان پلاس   گوشی جدید وان پلاس 9

گوشی موبایل وان پلاس 9   گوشی one plus 9

این منبع اعلام کرده که قاب دور این گوشی فلزی بوده و احتمالاً از آلومینیوم ساخته شده است. تمامی دکمه‌ها در جای معمول خود قرار گرفته و اسلایدر معروف وان پلاس نیز کماکان موجود است. وجود یک پوشش پلاستیکی مستحکم در کنار درگاه سیم‌کارت نیز خوشحال‌کننده به نظر می‌رسد، اما تا جایی که اطلاع داریم، نسخه معمولی وان پلاس 9 کماکان به گواهینامه IP مجهز نبوده و احتمالاً فقط نسخه پرو به صورت رسمی در برابر آب و گردوخاک مقاوم خواهد بود.

در نهایت، اسکرین‌شات‌های منتشر شده وجود چیپست Lahaina که اسم رمز اسنپدراگون 888 است را نیز تأیید می‌کند.

مشخصات وان پلاس 9

8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی بدون امکان ارتقاء و اندروید 11 با رابط کاربری اختصاصی OxygenOS، سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند. در نهایت باید توجه داشت که تمامی این تصاویر و مشخصات مربوط به یک نسخه اولیه از وان پلاس 9 بوده و سیستم عامل موجود در آن نیز مربوط به همین نسخه است، در نتیجه این احتمال وجود دارد که برخی مشخصات گزارش شده، درست نباشد.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد