گوشی‌های دارای بهترین باتری در سال 2021

دوشنبه 17 خرداد 1400 - 14:00
گوشی‌های دارای بهترین باتری در سال 2021

 

تکنولوژی شارژ سریع روزبه‌روز گسترده‌تر شده و حالا بسیاری از گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی نیز از شارژ سریع بهره می‌برند. همین موضوع باعث شده تا عادات شارژ کردن ما نیز تغییر کند، چرا که دیگر می‌توانیم در کمتر از یک ساعت، 45 دقیقه و یا حتی نیم ساعت گوشی خود را به صورت کامل شارژ کنیم. اما کماکان عمر باتری جایگاه مهمی دارد، چرا که در صورت نبود پریز برق، هر چقدر هم که شارژر شما سریع باشد، نمی‌توانید از گوشی خود استفاده کنید.

به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم گوشی‌هایی را که دارای بهترین عمر باتری می‌باشند، به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

گوشی poco F3

قیمت و مشخصات گوشی poco F3

گوشی شیائومی Poco F3 رتبه اول لیست ما را به دست آورده است، این گوشی موبایل از نظر عملکرد سخت‌افزاری فوق‌العاده بوده و عمر باتری آن کاملاً قابل اطمینان است.

نسل سوم سری F پوکو تمام چیزی را که از یک پرچمدار اقتصادی انتظار دارید در اختیار شما قرار می‌دهد: صفحه‌نمایش باکیفیت OLED با پشتیبانی از +HDR و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، جدیدترین چیپست اسنپدراگون 888 5G و چندین دوربین مختلف.

گوشی شیائومی پوکو اف 3 با باتری 4520 میلی‌آمپرساعتی عملکرد بسیار خوبی داشته و برای بازی کردن به مدت طولانی کاملاً ایده‌آل است. همچنین به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات می‌توانید خیلی سریع گوشی خود را شارژ کنید.

 

گوشی Redmi Note 10 Pro

گوشی Redmi Note 10 Pro مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی

رتبه دوم لیست ما به گوشی شیائومی ردمی Note 10 Pro تعلق دارد. محصول میان‌رده شیائومی عمر باتری فوق‌العاده‌ای داشته و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی، جذابیت آن را دوچندان می‌کند.

گوشی ردمی نوت 10 پرو ظاهر جذابی داشته و با وجود گوریلاگلس 5 و گواهینامه IP53 دوام بالایی نیز خواهد داشت. این گوشی از انواع قابلیت‌های ارتباطی از جمله NFC پشتیبانی می‌کند. چیپست اسنپدراگون 732G موجود در گوشی Redmi Note 10 Pro نیز عملکرد مناسبی را در این بازه قیمتی ارائه می‌کند.

 

گوشی Realme 8

قیمت گوشی Realme 8

گوشی ریلمی 8 با عمر باتری بالا و شارژ سریع خود ما را تحت تأثیر قرار داد. این گوشی به یک نمایشگر باکیفیت OLED مجهز بوده و از چیپست مدیاتک Helio G90 بهره می‌برد که عملکرد خوبی را در بازی‌ها ارائه می‌دهد. Realme 8 از شارژ سریع، NFC ، جک 3.5 میلیمتری هدفون، درگاه اختصاصی Micro-SD و رادیو‌ اف‌ام نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی Realme 8 با یک دوربین چهارگانه همراه بوده و در زمینه فیلمبرداری و عکس‌های سلفی نیز در سطح مناسبی قرار دارد.

مسلماً میان‌رده ریلمی بهترین گوشی بازار نیست، اما با وجود قیمت مناسب و عمر باتری فوق‌العاده، ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

 

گوشی گلکسی A12

قیمت گوشی گلکسی A12

گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ در زمینه باتری فوق‌العاده است. صفحه‌نمایش بزرگ با حفره کوچک برای تماشای فیلم عالی بوده و دوربین چهارگانه به کار رفته هم کیفیت مناسبی دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی A12 از نظر عملکرد سخت‌افزاری چندان قدرتمند نیست و رزولوشن صفحه نیز به 720 پیکسل محدود شده است، اما اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 عملکردی روان و سریع را ارائه می‌دهد.

پس در صورتی که بودجه شما محدود است و به دنبال محصولی با عمر باتری خیلی خوب هستید، گلکسی ای 12 قطعاً انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود.

 

گوشی Redmi Note 10

گوشی شیائومی Redmi Note 10 مجهز به چیپست اسپدراگون 678

گوشی شیائومی Redmi Note 10 با قیمت مناسب، صفحه‌نمایش 6.43 اینچی OLED با رزولوشن 1080 پیکسل و چیپست اسنپدراگون 678 انتخاب جذابی محسوب می‌شود. کیفیت دوربین‌های این گوشی در زمینه عکاسی و  فیلمبرداری نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

اما علت قرار گرفتن ردمی نوت 10 در این لیست، عمر باتری فوق‌العاده و پشتیبانی آن از شارژ سریع 33 وات است. شما با این گوشی می‌توانید تا 20 ساعت فیلم ببینید و یا تا 41 ساعت به طور مداوم صحبت کنید. قیمت گوشی شیائومی ردمی Note 10 بسیار مناسب است و همچنین از وجود باتری قدرتمند بهره برده است، قطعاً یکی از بهترین گزینه‌ها در بازه قیمتی خود گوشی شیائومی Redmi Note 10 خواهد بود.

 

گوشی Realme 7 5G

گوشی Realme 7 5G با نمایشگر IPS LCD

گوشی Realme 7 5G با قیمت حدود 250 یورو از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G موجود در بازار است. این گوشی به یک نمایشگر IPS LCD با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز مجهز شده و چیپست مدیاتک Dimensity 800U 5G عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد.

Realme 7 5G در زمینه باتری یک قهرمان به تمام معناست. این گوشی در تست استقامت وبسایت GSMArena امتیاز 129 ساعت را به دست آورده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. واقعاً پیدا کردن ایراد از گوشی Realme 7 5G کار بسیار دشواری است و به همین دلیل نیز موفق شده در لیست ما جای بگیرد.

در حال حاضر نسخه جدیدتر Realme 8 5G با قیمت کمتر معرفی شده، اما گوشی ریلمی 7 نسخه 5G از صفحه‌نمایش، گرافیک، دوربین و سرعت شارژ بهتری بهره می‌برد و به همین دلیل ما آن را نسبت به نسخه جدید توصیه می‌کنیم.

 

گوشی Realme 7 Pro

گوشی Realme 7 Pro مجهز به اسپیکرهای استریو

قیمت گوشی Realme 7 پرو حدود 20 یورو از گوشی Realme 7 5G گران‌تر بوده و باتری بسیار خوبی دارد. این گوشی به یک نمایشگر OLED با نرخ تازه‌سازی معمولی و اسپیکرهای استریو مجهز شده است.

گوشی Realme 7 Pro در تست باتری عملکردی فوق‌العاده داشته و به لطف پشتیبانی از شارژ 65 وات، خیلی زود شارژ می‌شود. علیرغم نبود نرخ تازه‌سازی بالا، پنل OLED به کار رفته در این گوشی کیفیت بسیار بالایی داشته و قطعاً راضی‌کننده خواهد بود.

ریلمی 8 Pro نیز همانند نسخه 5G نسبت به Realme 7 Pro پسرفت داشته و با شارژ کندتر، نبود اسپیکر استریو، مقاومت در برابر آب و پوشش گوریلاگلس همراه است. تنها برتری این گوشی نسبت به نسل قبل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و زوم اوپتیکال 3 برابر است که به نظر ما این یک مورد، به تنهایی کافی نیست و ما کماکان نسل قبلی را ترجیح می‌دهیم.

 

گوشی Poco M3

گوشی Poco M3 مجهز به باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی

گوشی Poco M3 به یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر دارای نرخ تازه‌سازی بالا و اسپیکرهای استریو مجهز شده و با توجه به قیمت گوشی Poco M3 بسیار مناسب، انتخابی فوق‌العاده خواهد بود. این گوشی در تست استقامت GSMArena امتیاز 154 ساعت را به دست آورده است.

امکان اجرای بازی‌های رایج با گرافیک پایین روی این گوشی وجود دارد. پوکو ام 3 در زمینه دوربین نیز عملکردی معقول دارد، اما به لطف شارژ سریع، جک 3.5 میلیمتری هدفون، اسپیکر استریو و درگاه Micro-USB به راحتی می‌توانیم آن را توصیه کنیم.

 

گوشی سامسونگ گلکسی A42 5G

قیمت و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A42 5G

گوشی سامسونگ گلکسی A42 5G با قیمت 299 یورویی محصول جالب توجهی به حساب می‌آید، این گوشی به یک نمایشگر AMOLED و چیپست رده‌بالا مجهز شده و در زمینه عمر باتری و عکاسی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

شاید تنها مشکل این گوشی وجود رزولوشن 720 پیکسل و سرعت شارژ نه چندان بالای آن باشد. البته با این قیمت، مزایای گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A42 5G قطعاً نسبت به معایب آن برتری دارد.

 

گوشی samsung galaxy M62

گوشی samsung galaxy M62 مجهز به باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی

گوشی 400 یورویی سامسونگ گلکسی M62 با باتری غول‌پیکر 7000 میلی‌آمپرساعتی خود قطعاً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این گوشی به یک نمایشگر 1080 پیکسل مجهز بوده و چیپست اگزینوس به کار رفته در آن عملکرد قدرتمندی را ارائه می‌دهد.

تنها موضوعی که باعث شده نتوانیم گلکسی ام 62 را به عنوان یک محصول بی‌نقص پیشنهاد دهیم، نبود اسپیکرهای استریو و نرخ‌تازه‌سازی بالا بوده که در بسیاری از محصولات مشابه یافت می‌شود. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد