نسخه جدید شیائومی Poco M2 به زودی عرضه خواهد شد

دوشنبه 30 فروردین 1400 - 11:00
نسخه جدید شیائومی Poco M2 به زودی عرضه خواهد شد

گوشی شیائومی Poco M2 در ماه سپتامبر سال گذشته به عنوان نسخه تغییر نام یافته گوشی شیائومی Redmi 9 در کشور هند عرضه شد. از آن زمان تا کنون، پوکو موفق شده 1 میلیون نسخه از این گوشی را به فروش برساند. حالا این شرکت قصد دارد نسخه جدید این گوشی را با نام Poco M2 Reloaded روانه بازار کند. حساب رسمی پوکو در توییتر اعلام کرده که گوشی جدید، در تاریخ 21 آوریل (پس‌فردا) عرضه خواهد شد.

بر خلاف نسخه عادی پوکو ام 2 که با 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده، نسخه جدید با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. به جز این مورد، سایر مشخصات هر دو نسخه یکسان است.

نسخه جدید شیائومی Poco M2

Poco M2 Reloaded به یک نمایشگر 6.53 اینچی LCD با رزولوشن +FHD مجهز بوده و از یک بریدگی قطره‌ای بهره می‌برد. این گوشی از چیپست مدیاتک Helio G80 بهره برده و دارای درگاه اختصاصی کارت حافظه Micro-SD می‌باشد. پوکو در این گوشی از یک دوربین چهارگانه استفاده کرده که از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. برای ثبت عکس‌های سلفی هم گوشی به یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی پوکو با یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی همراه بوده و از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار گرفته و از جک 3.5 میلیمتری هدفون و دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌شود. نسخه جدید پوکو ام 2 دارای پوشش مقاوم در برابر آب بوده و با اندروید 10 روانه بازار خواهد شد. 

 

منبع: GIZMOCHINA

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد