نسخه پیشرفته گوشی Poco M3 با پشتیبانی از 5Gدر راه است

پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 11:00
نسخه پیشرفته گوشی Poco M3 با پشتیبانی از 5Gدر راه است

به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک، سبد محصولات Poco تنوع بیشتری به خود خواهد گرفت. بر اساس اطلاعات به دست آمده، شیائومی قصد دارد گوشی Poco M3 Pro را برای همراهی نسخه معمولی Poco M3 عرضه کند، درست مانند اقدامی که این شرکت با گوشی Poco X3 و Poco X3 Pro انجام داده است. 

اما بر خلاف گوشی‌های سری ایکس، طراحی مدل ام 3 پرو دقیقاً مشابه با نسخه معمولی نبوده و پوکو از یک طراحی متمایز و جدید در این گوشی استفاده کرده است. 

در مقایسه با نسخه معمولی پوکو M3، گوشی پوکو M3 Pro به یک چیپست از سری Dimensity مدیاتک مجهز خواهد بود. هنوز مدل دقیق این چیپست مشخص نشده است، اما مسلماً عملکرد آن نسبت به چیپست اسنپدراگون 662 به کار رفته در نسخه معمولی قدرتمندتر خواهد بود. طبق نتایج آزمایش‌های داخلی این شرکت، مدل M3 در بنچمارک Antutu امتیاز 301635 را کسب کرده، در حالی که امتیاز نسخه پرو برابر 329072 می‌باشد.

با توجه به وجود چیپست Dimensity، پوکو ام 3 پرو قطعاً از 5G پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، نسخه پرو از نمایشگری با نرخ تازه‌سازی بالا بهره خواهد برد که نسبت به نسخه معمولی این گوشی، پیشرفت جذابی محسوب می‌شود. همانگونه که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، این گوشی در 3 رنگ مختلف که یکی از آنها رنگ زرد معروف Poco می‌باشد، عرضه خواهد شد.

نکته جالب توجه این که همزمان با معرفی Poco M3 Pro، نسخه معمولی Poco X3 به کار خود پایان خواهد داد و نسخه پیشرفته پوکو ام 3، با قیمتی مشابه با پوکو ایکس 3 عرضه خواهد شد. افرادی هم که به عملکرد قدرتمندتری نیاز دارند می‌توانند مدل Poco X3 Pro را انتخاب کنند. 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد