افشای تصاویر جدید از Redmi K40

نوید شجاعی چهارشنبه 26 آذر 1399 - 12:00
افشای تصاویر جدید از Redmi K40

.

به تازگی تصاویر زنده جدیدی از گوشی شیائومی ردمی K40 در فضای اینترنت منتشر شده که در صورت صحت، محصولی را نشان می‌دهد که نسبت به نسل گذشته خود، یعنی ردمی K30، پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. Redmi K40 در بخش دوربین تغییراتی گسترده‌ داشته و وجود چیپست اسنپدراگون 888 و نمایشگر AMOLED، این گوشی را به یک قاتل تمام عیار پرچمداران تبدیل کرده است.

به تازگی تصاویری منتسب به گوشی ردمی K40 در فضای اینترنت منتشر شده که به نظر می‌رسد منبع آن، شبکه‌های اجتماعی چینی بوده است. این تصاویر نشان می‌دهند که ردمی K40 چگونه نسبت به Redmi K30 تکامل یافته و این موضوع می‌تواند برای طرفداران این برند، بسیار خوشحال‌کننده باشد. همچنین شایعاتی وجود دارد که مبنی بر آن، شیائومی Redmi K40 به عنوان یک قاتل پرچمداران، با چیپست اسنپدراگون 888 و نمایشگر AMOLED عرضه خواهد شد و ممکن است در اواخر ماه دسامبر، همراه با سری Mi 11 معرفی شود.

شیائومی ردمی K40

تصاویر منتشر شده، پشت و جلوی این گوشی را نشان می‌دهد. ردمی K30 در سال گذشته با دوربین سلفی دوگانه در قسمت بالا سمت راست صفحه‌نمایش همراه بود، اما با توجه به تصاویر جدید منتشر شده به نظر می‌رسد که شیائومی در نسل جدید از این موضوع صرف نظر کرده و دوربین سلفی درون حفره‌ای کوچک در مرکز صفحه‌نمایش قرار دارد.

دوربین ردمی k40

دوربین پشتی ردمی K40 در مقایسه با نسل قبلی، کاملاً تکامل یافته است. در حالی که در نسل قبلی دوربین‌ها درون یک ماژول دایره‌ای در مرکز گوشی قرار داشت، 5 دوربین به کار رفته در نسل جدید، در یک ماژول مستطیلی به شکل استادیوم در بخش بالا سمت چپ گوشی جای گرفته‌اند. روی برآمدگی دوربین، عبارت Ultra Premium نیز قابل مشاهده می‌باشد. این طور که به نظر می‌رسد، شیائومی قطعاً برای پایان سال 2020 سورپرایزهای زیادی آماده کرده است.

.

منبع: Notebookcheck

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد