احتمال معرفی گوشی Redmi Note 10 Pro 5G در آینده‌ نزدیک

پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 11:00
احتمال معرفی گوشی Redmi Note 10 Pro 5G در آینده‌ نزدیک

در حال حاضر، گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G تنها محصول از سری ردمی نوت 10 است که از 5G پشتیبانی می‌کند. اما بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک افشاگر معروف، شیائومی در حال توسعه یک گوشی 5G جدید با نام Redmi Note 10 Pro 5G می‌باشد. این افشاگر در ادامه، تصویر کمپین تبلیغاتی مربوط به این گوشی موبایل را نیز منتشر نموده که در آن می‌توان طراحی پشت گوشی را مشاهده کرد.

طبق تصویر منتشر شده، طراحی پنل پشتی ردمی نوت 10 پرو 5G، دقیقاً مشابه با نسخه جهانی ردمی نوت 10 پرو می‌باشد. گوشی جدید به یک دوربین چهارگانه در قسمت بالا سمت چپ مجهز بوده و لوگوی ردمی نیز در پایین آن قرار گرفته است. در لبه پایینی می‌توان درگاه USB-C، اسپیکر و میکروفون را مشاهده کرد. همچنین بر اساس عبارات مندرج در این پوستر تبلیغاتی، مشخص شده که گوشی جدید از یک چیپست 5G شرکت کوالکام بهره خواهد برد.

 گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G مجهز به چیپست اسنپدراگون 750G

گوشی ردمی  Note 10 Pro 5G، به چیپست اسنپدراگون 732G مجهز شده است، در نتیجه احتمال دارد که نسخه 5G این گوشی نیز به یک چیپست از سری 7 کوالکام مجهز باشد، شاید شیائومی، گوشی ردمی Note 10 Pro 5G را با چیپست اسنپدراگون 750G روانه بازار کند.

شرکت ریلمی، یکی از رقبای اصلی شیائومی نیز بیکار ننشسته و احتمالاً گوشی Realme 8 Pro 5G را برای رقابت با Redmi Note 10 Pro 5G  عرضه خواهد کرد.

به نسخه 5G نوت 10 پرو بازگردیم، در حال حاضر اطلاعات چندانی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی در دسترس نیست. اما به نظر می‌رسد که نسخه 5G، شباهت‌های زیادی با نسخه 4G داشته باشد.

گوشی Redmi Note 10 Pro (نسخه گلوبال) از یک نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره برده و به چیپست Snapdragon 732G مجهز است. این گوشی با یک باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی همراه بوده و از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند. ردمی نوت 10 پرو 5G به یک دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز است. حداکثر میزان رم در گوشی میان‌رده شیائومی برابر 8 گیگابایت و حداکثر حافظه داخلی آن برابر 128 گیگابایت می‌باشد. 

 

 

منبع: GIZMOCHINA

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد