افشای اولین تصاویر هوآوی P50 با دو دوربین غول پیکر

آداک 24 شنبه 23 اسفند 1399 - 11:00
افشای اولین تصاویر هوآوی P50 با دو دوربین غول پیکر

 

یک روز پس از منتشر شدن رندرهای گوشی هوآوی P50 Pro، افشاگر معروف OnLeaks رندرهای مربوط به نسخه معمولی هوآوی P50 را نیز منتشر نموده است. این مدل با دو دوربین غول‌پیکر در پشت گوشی همراه بوده و به یک نمایشگر تخت با حفره پانچ شده کوچک برای دوربین سلفی مجهز خواهد بود.

تصویر منتشر شده از هوآوی P50

اندازه صفحه‌نمایش این گوشی برابر 6.3 اینچ بوده، اما بر خلاف نسخه Pro، لبه‌های آن فاقد خمیدگی خواهد بود. در حالت کلی، این گوشی از گوشی Huawei P40 بسیار بزرگ‌تر خواهد بود؛ 8 میلی‌متر بلندتر و 3 میلی‌متر عریض‌تر، و ضخامت گوشی در محل برآمدگی دوربین برابر 10.6 میلی‌متر است (در سایر قسمت‌ها ضخامت کمتر بوده و برابر 8.3 میلی‌متر می‌باشد).

تصویر اولیه از هوآوی P50

در رندرهای منتشر شده از هوآوی پی 50، حسگر اینفرارد مشاهده نمی‌شود، در حالی که این حسگر در رندرهای P50 Pro وجود دارد. در این گوشی خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز نبوده و در قسمت پایینی قاب گوشی، فقط درگاه USB-C و اسپیکر مشاهده می‌شود.

بالا و پایین گوشی با اندکی خمیدگی همراه بوده و در نتیجه، بر خلاف محصولاتی مانند آیفون 12، نمی‌توان پی 50 را به صورت ایستاده روی میز قرار داد.

انتشار تصاویر هوآوی P50

بر اساس شایعات موجود، هوآوی در پرچمدار جدید خود از دوربینی با حسگر غول‌پیکر 1 اینچی استفاده خواهد کرد (احتمالاً سونی IMX800). همچنین احتمال دارد هوآوی P50 از ابتدا به سیستم عامل اختصاصی هوآوی، یعنی Harmony OS مجهز باشد. البته برای تشخیص صحت تمامی این شایعات، باید تا آخرین آخر هفته ماه مارس منتظر بمانیم.

 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد