افشای تصاویر جدید از سامسونگ Galaxy A22

شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 11:00
افشای تصاویر جدید از سامسونگ Galaxy A22

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی سامسونگ Galaxy A22 در ماه ژوئن و در دو نسخه 4G و 5G معرفی خواهد شد.

طراحی ظاهری این دو مدل عیناً یکسان بوده و هر دو در رنگ‌های سفید، مشکی، بنفش و سبز نعنایی عرضه خواهند شد. اما دوربین، صفحه‌نمایش، چیپست و امکانات احراز هویت در مدل‌ 4G و 5G متفاوت خواهد بود. 

گوشی گلکسی A22 5G که تصاویر آن را در پایین مشاهده می‌کنید، از چیپست مدیاتک Dimensity 700 با مودم 5G بهره برده و به یک نمایشگر 6.4 اینچی مجهز خواهد بود. از آنجایی که حسگر اثر انگشت این گوشی بر روی فریم آن قرار گرفته، می‌توان حدس زد که سامسونگ در این گوشی از یک پنل LCD استفاده کرده است. 

گلکسی آ22 5جی با دوربین سه‌گانه همراه بوده که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی (احتمالاً فوق عریض) و دوربین 2 مگاپیکسلی (ماکرو یا تشخیص عمق) می‌باشد. این گوشی در مقایسه با نسخه 4G اندکی ضخیم‌تر بوده و ضخامت آن برابر 9 میلیمتر است، این در حالی است که نسخه 4G با ضخامت 8.5 میلیمتری همراه است. گلکسی A22 5G همچنین سنگین‌تر بوده و وزن آن در مقایسه با وزن 185 گرمی نسخه 4G، برابر 205 گرم می‌باشد.

افشای تصاویر گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G

Galaxy A22 5G

گوشی Samsung Galaxy A22 4G به چیپست مدیاتک Helio G80 مجهز است. این گوشی نیز از یک نمایشگر 6.4 اینچی بهره خواهد برد، اما احتمالا در این گوشی از پنل OLED استفاده شده است (با توجه به اینکه دکمه پاور در فریم گوشی یک دکمه معمولی است، احتمالاً حسگر اثر انگشت از نوع اوپتیکال بوده و در زیر صفحه‌نمایش قرار دارد). 

در زمینه عکاسی و فیلمبرداری، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار گرفته و در پشت آن نیز شاهد دوربین چهارگانه 48 + 5 + 2 + 2 مگاپیکسلی هستیم. 

افشای تصاویر گوشی سامسونگ Galaxy A22 4G

Galaxy A22 4G

هر دوی این مدل‌ها از باتری‌های 5000 میلی‌آمپرساعتی بهره برده و از شارژ 15 وات پشتیبانی خواهند کرد.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد