افشای تصاویر سامسونگ Galaxy A22 پیش از معرفی

سه شنبه 31 فروردین 1400 - 11:00
افشای تصاویر سامسونگ Galaxy A22 پیش از معرفی

 

ظاهراً تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل، چندان صبور نیستند. به تازگی یکی از این شرکت‌ها تصاویری از قاب شفاف گوشی گلکسی A22 را که هنوز معرفی نشده، منتشر نموده است. طراحی این گوشی شباهت بسیاری با مدل‌های Galaxy M62 و Galaxy F62 داشته و حتی طرح دو رنگ به کار رفته در پشت گوشی نیز مشابه با همین مدل‌ها است.

گوشی سامسونگ Galaxy A22قاب شفاف گوشی گلکسی A22تصاویر گوشی موبایل گلکسی A22

البته در این بین تفاوت‌هایی نیز وجود دارد. تفاوت اول این که مدل گلکسی ای ۲۲ از یک دوربین چهارگانه بهره خواهد برد. ماه گذشته نشریه The Elec اطلاعات مربوط به این دوربین را منتشر کرده که بر اساس آن، دوربین چهارگانه گلکسی A22 از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. 

دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود‌. این اعداد، با دوربین‌های به کار رفته در گوشی Galaxy A21S برابری می‌کند. 

صحبت از دوربین سلفی شد، باید اعلام کنیم که این دوربین درون بریدگی صفحه‌نمایش قرار دارد، این در حالی است که در مدل‌های گران‌قیمت‌تر گلکسی ام ۶۲ و گلکسی اف ۶۲، دوربین سلفی درون حفره پانچ شده درون نمایشگر قرار دارد. 

samsung Galaxy A22معرفی گلکسی A22تصاویر لو رفته از گلکسی A22

طبق گزارش منتشر شده از سوی Omni Media، گوشی سامسونگ گلکسی ای ۲۱ اس محصولی فوق‌العاده پرفروش و محبوب بوده و با فروش حدود ۱۹.۴ میلیون نسخه در سال ۲۰۲۰، پنجمین گوشی پرفروش جهان بوده است. گلکسی A22 نیز ادامه دهنده راه نسل قبل بوده و احتمالا در ماه ژوئن به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

همانند سایر محصولات سری A در سال ۲۰۲۱، این گوشی نیز در دو نسخه 4G و 5G عرضه خواهد شد. گوشی گلکسی A32 اولین محصول 5G سامسونگ با قیمت پایین‌تر از ۳۰۰ یورو بوده و Galaxy A22 5G نیز با قیمتی حدود ۲۳۰ یورو روانه بازار خواهد شد.

 

منبع: GSMARENA

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد