افشای مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A72

آداک 24 دوشنبه 18 اسفند 1399 - 11:00
افشای مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A72

 

روز گذشته، تصاویری زنده از گوشی سامسونگ گلکسی A52 در سطح اینترنت منتشر شد و امروز، اطلاعات کمپین تبلیغاتی سامسونگ برای گوشی گلکسی A72 افشا شده که برخی از مشخصات قبلی را تأیید نموده و همچنین اطلاعات جدیدی را درباره این گوشی آشکار می‌کند.

تصاویر جدید منتشر شده، تا حد زیادی شایعات قبلی را مبنی بر این که گلکسی ای 72 به یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اوپتیکال (OIS)، دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود، تأیید می‌کند. بر اساس اخبار قبلی منتشر شده، این دوربین تله‌فوتو با زوم دو برابر همراه بوده، اما حالا به نظر می‌رسد که دوربین این گوشی از سوم اوپتیکال 3 برابری و زوم فضایی 30 برابری پشتیبانی خواهد کرد، چیزی که تا کنون در سری A سامسونگ مشاهده نشده است.

زوم اوپتیکال 3 برابری

ویژگی جدید دیگر، اضافه شدن فیلترهای اسنپ چت به برنامه دوربین پیش‌فرض گوشی است.

همچنین به نظر می‌رسد Galaxy A72 از دو اسپیکر با پشتیبانی از Dolby Atmos بهره خواهد برد، مورد دیگری که تا کنون در سری A وجود نداشته است.

این گوشی به یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED به نرخ تازه‌سازی 90 هرتز مجهز خواهد بود. گلکسی A72 احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 720G بهره برده و با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. دوربین سلفی نیز ظاهراً 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A72

سامسونگ در این گوشی از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات استفاده کرده و احتمالاً گوشی جدید از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گردوخاک نیز پشتیبانی خواهد کرد.

احتمال دارد این گوشی فقط در نسخه 4G عرضه شود، شاید به این علت که سامسونگ می‌خواهد افرادی که قصد خرید یک گوشی میان‌رده گران‌قیمت را دارند، گلکسی S20 FE را به جای این گوشی انتخاب کنند.

نسخه پایه این گوشی احتمالاً 449 یورو و نسخه 256 گیگابایتی آن 509 یورو قیمت‌گذاری خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی A72 در طی ماه جاری به صورت رسمی معرفی گردد. 

  

منبع: Phonearena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد