تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S7 FE معرفی شد

چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 11:00
تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S7 FE معرفی شد

  

تبلت میان‌رده جدید سامسونگ پس از شایعات فراوان بالاخره به صورت رسمی در کشور آلمان معرفی شد. 

سامسونگ برای یکپارچه‌سازی نحوه نامگذاری محصولات خود، نام Galaxy Tab S7 FE را برای این تبلت انتخاب کرده است، به نظر می‌رسد که حالا عبارت FE در محصولات سامسونگ به معنای «ارزش خرید بالا» یا «قاتل پرچمداران» یا چیزی شبیه به اینها خواهد بود، البته معنی دقیق این کلمه هنوز هم همان نسخه هواداران (Fan Edition) است، اما در عمل محصولات سری اف ای در همین دسته‌بندی جای می‌گیرند. این تبلت، در واقع نسخه ارزان‌قیمت‌تر تبلت Galaxy Tab S7 Plus محسوب می‌شود.

تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S7 FE معرفی شد

محصول جدید از یک نمایشگر 12.4 اینچی LCD با رزولوشن 2560x1600 پیکسل با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز بهره برده، به چیپست اسنپدراگون 750G و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و با دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی تبلت همراه است. سامسونگ در گلکسی تب S7 FE از یک باتری 10090 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات استفاده کرده است (البته شارژ 45 وات به صورت جداگانه به فروش رسیده و می‌تواند در 190 دقیقه، باتری بزرگ این تبلت را از صفر تا 100% شارژ کند). 

تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب S7 FE

قلم S Pen به صورت پیش‌فرض روی گلکسی تب اس 7 اف ای وجود دارد. همچنین برنامه‌ای با نام Clip Studio Paint به صورت پیش‌فرض روی تبلت نصب شده که استفاده از آن به مدت 6 ماه برای کاربران رایگان خواهد بود. این تبلت از قابلیت Samsung Dex نیز پشتیبانی می‌کند. ابعاد گلکسی Tab S7 FE برابر 284.8x185x6.3 میلیمتر و وزن آن برابر 608 گرم می‌باشد. 

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE -2

قیمت پایه این محصول با مشخصات بالا و پشتیبانی از 5G در کشور آلمان 649 یورو تعیین شده است. حدس می‌زنیم که نسخه 4G در صورت معرفی حدود 50 - 100 یورو ارزانتر خواهد بود. علاوه بر این، احتمالاً نسخه‌های بالاتر از این تبلت با رم و حافظه داخلی بیشتر نیز به زودی به وبسایت سامسونگ اضافه خواهد شد. 

عرضه تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE هنوز آغاز نشده است، اما در صورت تمایل می‌توانید آن را در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی در وبسایت این شرکت رزرو کنید.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد