آیا سامسونگ با سری نوت خداحافظی می‌کند؟

اصغر یاری دوشنبه 3 آذر 1399 - 13:00
آیا سامسونگ با سری نوت خداحافظی می‌کند؟

.

قطع تولید سری نوت سامسونگ

بر اساس اطلاعات موجود، گلکسی Z Fold 3 با دوربین زیر صفحه‌نمایش همراه بوده و زمانی که آن را باز می‌کنید، تجربه کامل یک تبلت را ارائه می‌دهد. این گوشی احتمالاً از قلم S Pen پشتیبانی کرده و بدین‌ترتیب، سامسونگ به طور کامل تولید سری نوت را قطع خواهد کرد.

معرفی گلکسی Z Fold 3 و سری گلکسی S21 با قلم S Pen

طبق گزارش‌های منتشر شده، گوشی Galaxy Z Fold 3 ممکن است در ماه ژوئن سال آینده معرفی شود. این اطلاعات توسط یک خبرگزاری در کره جنوبی منتشر شده که همچنین اعلام کرده احتمالاً تولید سری گلکسی نوت، به طور کامل متوقف خواهد شد. در گذشته نیز شایعاتی مبنی بر قطع تولید سری نوت و اضافه شدن پشتیبانی از قلم S Pen به پرچمداران سری اس شنیده شده است. در حال حاضر، انتظار می‌رود این شرکت سری گلکسی S21 را یک ماه زودتر از بازه زمانی همیشگی معرفی کند، اما اطلاعاتی درباره نسل بعدی گوشی تاشوی این شرکت موجود نیست.

خبرگزاری کره‌ای Aju News اعلام نموده که گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 در ماه ژوئن سال آینده معرفی خواهد شد. بر اساس اعلام این خبرگزاری، سامسونگ توسعه آخرین نمونه‌های این گوشی را پیش از تولید انبوه، آغاز نموده است. همچنین اعلام شده که این گوشی به دوربین زیر صفحه‌نمایش مجهز بوده و از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد. سامسونگ الکتورنیکس و سامسونگ دیسپلی از یک تکنولوژی جدید استفاده خواهند کرد که امکان عبور نور از فاصله بین پیکسل‌ها را برای عکاسی، فراهم می‌کند.

گلکسی زد فولد 3 با قلم S Pen

در ادامه این گزارش اعلام شده که سامسونگ توانسته این تکنولوژی را در صفحه‌نمایش نسل بعدی سری گلکسی فولد قرار دهد، اما در توسعه پوشش محافظ برای جلوگیری از ایجاد خط و خش در زمان استفاده از قلم S Pen، به مشکل برخورده است. این همان موضوعی است که باعث شد سامسونگ نتواند گوشی‌های گلکسی Z Fold و گلکسی زد فولد 2 را با پشتیبانی از قلم S Pen عرضه کند. اما ظاهراً نسل دوم شیشه فوق‌نازک UTG سامسونگ، اضافه کردن قلم به سری جدید فولد را امکان‌پذیر نموده است.  

به سری نوت برگردیم، اولین‌بار در ماه آگوست شایعاتی مبنی بر احتمال قطع تولید سری گلکسی نوت شنیده شد و از آن زمان تا کنون، این شایعات دائماً وجود داشته است. حالا Aju News نیز اعلام کرده که سامسونگ به تولید سری نوت پایان خواهد داد و قلم S Pen را به پرچمداران سری S و همچنین نسل جدید Galaxy Z Fold 3 خواهد آورد.

.

منبع: Gadgets360

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد