سامسونگ صفحه‌نمایش و تخته‌مدار آیفون 13 را تأمین می‌کند

چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 11:00
سامسونگ صفحه‌نمایش و تخته‌مدار آیفون 13 را تأمین می‌کند

 

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از کره جنوبی، سامسونگ در سال 2021، 110 میلیون پنل OLED برای گوشی‌های سری آیفون 12 و آیفون 13 تولید می‌کند. پنل‌های تولیدی برای iPhone 13، از بک‌پلین‌های اکسید پلی‌کریستالین با دمای پایین (LTPO) بهره برده، که امکان ایجاد نرخ تازه‌سازی متغیر 120 هرتز را برای افزایش عمر باتری فراهم خواهد کرد.

بیشتر پنل‌های LTPO را سامسونگ تولید خواهد کرد و تولید بخشی از این پنل‌ها نیز به شرکت LG سپرده شده است، اما در تخته‌مدارهایی که صفحه‌نمایش OLED را به گوشی موبایل متصل می‌کند، تماماً توسط سامسونگ ساخته خواهد شد. شرکت PCB maker Youngpoong Electronics به عنوان یک شریک تأمین کننده از طرف سامسونگ به این مشارکت اضافه شده است.

صفحه‌نمایش و تخته‌مدار آیفون 13

برد RFPCB  (تخته‌مدار انعطاف‌پذیر سخت) ساختاری سخت و مستحکم داشته و درد عین حال انعطاف‌پذیر است و می‌تواند قطعات و طراحی‌های متنوع‌تری را در خود جا دهد و همچنین سیگنال‌های الکتریکی را سریعتر انتقال دهد. مدل‌های iPhone 13 و iPhone 13 mini که بر اساس شایعات، به نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا مجهز نخواهند بود، از بردهای ساده‌تر  FPCB بهره خواهند برد.

اپل در سال 2021، حداقل به 169 میلیون پنل OLED نیاز خواهد داشت که از این بین، 110 میلیون توسط Samsung Display، 50 میلیون توسط LG Display و 9 میلیون توسط BOE تأمین می‌گردد. 

 

 

منبع: GSMARENA

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد