افزودن برخی از قابلیت های گلکسی واچ 3 به مدل های قبلی

آداک 24 یکشنبه 10 اسفند 1399 - 16:00
افزودن برخی از قابلیت های گلکسی واچ 3 به مدل های قبلی

 

چندی پیش سامسونگ با ارائه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری، قابلیت ECG (الکتروکاردیوگرام) را برای Galaxy Watch 3 و Galaxy Watch Active 2 فعال نمود، حالا با ارائه یک به‌روزرسانی جدید، برخی از ویژگی‌های گلکسی واچ 3 به نسخه اولیه Galaxy Watch و Galaxy Watch Active آمده است.

تا کنون این به‌روزرسانی در بازارهای کره جنوبی و ایالات متحده منتشر شده است، اما به نظر می‌رسد به زودی عرضه جهانی آن نیز آغاز گردد. با این به‌روزرسانی، گلکسی واچ به نسخه R810XXU1FUB6  ارتقاء یافته و گلگسی واچ اکتیو نیز نسخه R810XXU1FUB6  را دریافت می‌کند. هر دوی این به‌روزرسانی‌ها بر پایه تایزن 5.5 هستند که تغییرات مهمی را نسبت به تایزن 4 (که این ساعت‌ها با آن به بازار عرضه شدند) ارائه خواهد داد.

ویژگی‌های جدیدی که سامسونگ به این دو مدل ساعت اضافه کرده شامل مواردی از جمله پشتیبانی از Bitmoji و AR Emoji، نمایش تصاویر در اعلان‌ها، راهنمای صوتی برای دوچرخه‌سواری و دویدن، اسکرین‌شات‌های ادامه‌دار و راهنمایی از طریق هدفون‌های بلوتوث می‌باشد.

علاوه بر این موارد، پیشرفت‌های دیگری نیز در زمینه عملکرد و پایداری نرم‌افزاری مشاهده می‌شود که تجربه کار با این ساعت‌ها را بیش از پیش بهبود می‌بخشد. 

 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد