بهترین هدست‌های گیمینگ بیسیم سال 2020

آداک 24 یکشنبه 8 فروردین 1400 - 14:00
بهترین هدست‌های گیمینگ بیسیم سال 2020

.

اگر می‌خواهید وارد بازی‌های چندنفره آنلاین شوید، بازی‌ خود را استریم کنید و یا اینکه فقط می‌خواهید از مکالمه صوتی و تصویری با یک میکروفون باکیفیت لذت ببرید، این هدست‌ها بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانیم به شما توصیه کنیم.

بهترین هدست بیسیم گیمینگ اقتصادی برای PC

Razer Nari Essential

هدست گیمینگ بیسیم Razer Nari Essential محصولی اقتصادی است که با عملکرد صوتی قدرتمند خود، قطعاً برای کاربران PC، گزینه‌ای جذاب خواهد بود.

.

بهترین هدست گیمینگ برای PC

JBL Quantum 800

هدست بیسیم JBL Quantum 800 تقریباً در تمامی زمینه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نکته قابل توجه این که عملکرد این هدست در تمامی این زمینه‌ها فوق‌العاده است.

.

بهترین هدست بیسیم برای XBOX

SteelSeries Arctic 9X

این هدست یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید برای ایکس‌باکس تهیه کنید.

.

بهترین هدست بیسیم برای بازیکنان حرفه‌ای کنسول

SteelSeries Arctic Pro Wireless

این هدست امکانات فوق‌العاده‌ای داشته و یکی از کامل‌ترین محصولات بازار است، فرستنده این هدست دکمه‌های کنترل و نمایشگر اختصاصی خود را داشته و از اتصال سیمی و بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند.

.

بهترین هدست بیسیم گیمینگ اقتصادی

PDP LVL50 Wireless

این محصول یکی از بهترین هدست‌های اقتصادی بازار بوده و از معدود محصولاتی است که با قیمتی کمتر از 100 دلار در دسترس است.

.

بهترین هدست بیسیم رده‌بالا برای PC

Astro Gaming A50 Wireless Headset + Base Station

این هدست صدایی فوق‌العاده داشته و بسیار راحت است، اما قیمت بالای آن در بازاری که از مدل‌های مختلف اشباع شده، احتمالاً بزرگترین نقطه ضعف آن را تشکیل می‌دهد.

.

بهترین هدست گیمینگ PC با پشتیبانی از بلوتوث

Sennheiser GSP 670

این هدست راحت بوده، صدایی فوق‌العاده دارد و از بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند، در نتیجه می‌توانید آن را به گوشی موبایل خود هم وصل کنید.

.

بهترین و کاملترین هدست گیمینگ PC

Razer BlackShark V2 Pro

این هدست عملکرد قدرتمند هدست Razer BlackShark V2 را به صورت بیسیم و با قیمتی بسیار بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

.

بهترین هدست گیمینگ بیسیم برای عاشقان موسیقی

Sennheiser GSP 370

این هدست صدایی فوق‌العاده ارائه می‌دهد، اما از کمبود روش‌های اتصال و امکانات دیگر رنج می‌برد.

 .

هدست‌های گیمینگ، در واقع هدفون‌هایی هستند که به میکروفون مجهز شده‌اند و به شما اجازه می‌دهند در طول بازی صحبت کنید و بشنوید، این هدست‌ها در بازی‌های آنلاین نقشی کلیدی دارند. در حال حاضر تعداد بیشماری از این هدست‌ها در بازار موجود است که البته بیشتر آنها به وسیله سیم به کامپیوتر یا کنسول شما متصل می‌شوند. هدست‌های بیسیم به شما اجازه می‌دهند از شر کابل‌ها خلاص شده و به صورت بیسیم از ارتباط دوطرفه لذت ببرید. این هدست‌ها معمولاً از انواع سیمی گران‌تر هستند، اما راحتی استفاده از آن‌ها، این اختلاف قیمت را توجیه می‌کند. ما در این مقاله بعضی از بهترین مدل‌های بازار را معرفی کردیم و در ادامه، توصیه‌هایی برای خرید یک هدست گیمینگ جدید در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سازگاری هدست بیسیم

سازگاری مهمترین نکته در خرید هدست‌های بیسیم است، به خصوص اگر با کنسول بازی می‌کنید. هدست‌های سیمی با جک 3.5 میلی‌متری معمولاً با همه چیز سازگار هستند، اما هدست‌های بیسیم از طریق فرستنده‌های USB به دستگاه متصل شده و به همین دلیل باید با دستگاه سازگاری داشته باشند.

معمولاً همه هدست‌های بیسیم به صورت پیش‌فرض با کامپیوتر کار می‌کنند، اما در کنسول‌ها اوضاع به گونه دیگری است. به دلیل تفاوت تکنولوژی Play Station و XBOX، هدست‌ها معمولاً فقط با یکی از این کنسول‌ها سازگار هستند، یعنی هدستی که با پلی‌ استیشن سازگار است، معمولاً با اکس باکس سازگاری ندارد. در هنگام خرید به جعبه هدست توجه کنید و ببینید که با کدام کنسول سازگار است.

علاوه بر این، بررسی کنید که هدست دقیقاً به چه صورتی به دستگاه وصل می‌شود. این موضوع در PS4 Slim اهمیت بیشتری دارد، چرا که برخی از هدست‌ها برای سازگاری هم به درگاه USB نیاز دارند و هم به درگاه اوپتیکال، و از آنجایی که PS4 Slim فاقد درگاه اوپتیکال است، با این هدست‌ها سازگاری نخواهد داشت.

هدست‌های گیمینگ بلوتوث

بلوتوث می‌تواند روش جایگزین مناسبی برای هدست‌های بیسیم باشد، اما معمولاً از بلوتوث به عنوان اتصال اصلی استفاده نشده و این تکنولوژی به عنوان پشتیبان به کار می‌رود. شما می‌توانید هدست‌های بلوتوثی را علاوه بر کامپیوتر، به گوشی خود نیز متصل کنید و از آن به عنوان هدفون معمولی استفاده کنید.

البته بلوتوث از نظر کیفیت و تأخیر صدا، توانایی رقابت با اتصال 2.4 گیگاهرتزی را ندارد، به همین دلیل هم بیشتر هدست‌های بیسیم، فرستنده اختصاصی خود را دارند.

میکروفون هدست‌های بیسیم

همه هدست‌های گیمینگ بیسیم به میکروفون مجهز هستند، اما عملکرد همه میکروفون‌ها یکسان نیست. یک میکروفون خوب، در بدترین حالت باید بتواند ارتباطی واضح و شفاف را ارائه دهد، اما برای پخش زنده (استریم) مناسب نخواهد بود. بعضی از هدست‌ها میکروفون‌های قدرتمندی دارند که برای گزارش، پخش زنده و استریم کاملاً ایده‌آل است، سایر میکروفون‌ها تنها برای صحبت کردن در حین بازی کاربرد داشته و کیفیت خیلی بالایی را ارائه نمی‌دهند.

اگر قصد دارید به صورت جدی استریم کنید یا برنامه ضبط کنید، بهتر است علاوه بر هدست، یک میکروفون اختصاصی USB نیز تهیه کنید. یک میکروفون خوب بین 50 تا 100 دلار قیمت داشته و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به میکروفون عادی هدست‌ها ارائه می‌کند. البته با خرید میکروفون جداگانه، باید در تنظیم موقعیت و محل آن دقت بیشتری به خرج دهید، اما اگر قصد دارید به صورت جدی و حرفه‌ای کار کنید، قطعاً تهیه یک میکروفون جداگانه ارزشش را خواهد داشت.

در پایان باید بگوییم که هر کدام از محصولاتی که در ابتدای این مقاله معرفی کردیم، از بهترین گزینه‌های موجود در بازار بوده و شما می‌توانید با توجه به بودجه مد نظرتان، یکی از آنها را انتخاب کنید.

منبع: uk.pcmag

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد