ویدیوی گوشی Redmi K40 Gaming، دکمه‌های جدید مخصوص بازی آن را نشان می‌دهد

شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 11:00
ویدیوی گوشی Redmi K40 Gaming، دکمه‌های جدید مخصوص بازی آن را نشان می‌دهد

 

گوشی جدید شیائومی Redmi K40 Gaming هفته آینده معرفی خواهد شد و به چیپست مدیاتک Dimensity 1200 مجهز خواهد بود. علیرغم اینکه این گوشی، به عنوان یکی از گوشی‌های سری ردمی K40 نامگذاری شده، اما محصولی است جدید که از طراحی، دوربین و ویژگی‌های سخت‌افزاری متفاوت بهره می‌برد.

یکی از این ویژگی‌ها، دکمه‌های مخصوص بازی بر روی فریم گوشی است که با کشیدن اسلایدر مربوطه، از بدنه گوشی بیرون می‌‌آید. ردمی در ویدیوی زیر، نحوه کار این دکمه‌ها را توضیح داده است:

شیائومی اعلام نموده که کلیک کردن روی این دکمه‌ها به قدری لذت‌بخش است که حتی زمانی که بازی نمی‌کنید هم می‌توانید به عنوان یک اسباب بازی کوچک، از خود دکمه‌ها لذت ببرید. این دکمه‌ها در زمان فشرده شدن صدایی جذاب ایجاد کرده و با یک مگنت بسته می‌شوند، در نتیجه بازخورد کار با آنها از نمونه‌های موجود در بازار بسیار بهتر است.

گوشی جدید شیائومی Redmi K40 Gaming 

بر اساس گزارش منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo، این دکمه‌ها بسیار بادوام بوده و بیش از 1.5 میلیون کلیک بدون وجود هرگونه مشکلی دوام خواهند داشت. همچنین در تصاویر منتشر شده می‌توان مشاهده کرد که فریم گوشی فلزی بوده و قاب پشتی آن از شیشه ساخته شده است، موضوعی که باعث شده تا گوشی جدید ردمی امکان پشتیبانی از شارژ سریع بیسیم را نیز داشته باشد.   

 

منبع: GSMARENA

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد